نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

برگزاری نشست مخصوص هدست PlayStation VR در مراسم تجربه پلی استیشن ۲۰۱۵

دیگر چیزی به شنبه نمانده است و طرفداران کنسول شرکت سونی بی‌صبرانه منتظر برگزاری مراسم PlayStation Experience هستند تا از آخرین دست آورد‌های این شرکت ژاپنی مطلع شوند. به تازگی اعلام شده است که بخشی از این مراسم قرار است به هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR اختصاص پیدا کند. در ادامه با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.
هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR قرار است چگونه انجام بازی‌های ویدئویی با کنسول پلی‌استیشن 4 (به عنوان یک رسانه) را ارتقاء دهد؟ این هدست قرار است چه تجربه‌ای را برای گیمر‌ها بهبود بخشد؟ آیا VR شیوه‌ی تعامل انسان و تکنولوژی را تغییر خواهد داد؟ این‌ها سوالاتی است که قرار است در نشست مخصوص این هدست به نام PlayStation VR and The Future of Play در جریان مراسم «تجربه پلی‌استیشن» به آنها پاسخ داده شود. مراسم امسال سونی در روز شنبه در سان فرانسیسکو، ایالت کالیفرنیا، برگزار خواهد شد. در طول این نشست که طبق برنامه ریزی‌ها حدود ۴۰ دقیقه به طول خواهد انجامید، توسعه‌دهندگان ارشد PlayStation VR، از جمله دِیو رِینارد، از London Studio، آنتوان میخایلُف، از استودیو مدیا مالِکیول، و سازندگان با استعداد خبره‌ی دیگر، حضور خواهند داشت و درباره‌ی نقش هدست VR و تاثیری که بر دنیای گیم خواهد گذاشت صحبت خواهند کرد. این نشست را در چند نکته می‌توان خلاصه کرد:
  • این نشست درباره‌ی چیست؟ درباره‌ی هدست واقعیت مجازی سونی به نام PlayStation VR و آینده‌ی دنیای بازی
  • کجا برگزار می‌شود؟ در سان فرانسیسکو، ایالت کالیفرنیا، در ساختمان Moscone West Hall، طبقه‌ی سوم
  • چه زمانی؟ شنبه ۵ دسامبر ساعت ۶ صبح
  • چه کسانی شرکت خواهند کرد؟ دِیو رِینارد، مدیر London Studio، آنتوان میخایلُف، از استودیو مدیا مالِکیول، و مهمانان ویژه‌ی دیگر
برای پوشش زنده و اطلاع از خبر‌های این رویداد مثل همیشه در روز‌های آینده با زومجی همراه باشید. منبع: PlayStation Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده