نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۹

ممانعت کونامی از حضور هیدئو کوجیما در مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۵

هیدئو کوجیما، سازنده بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، به دلیل بندی که در قراردادش با کونامی وجود داشت، نتوانست در مراسم The Game Awards 2015 حضور داشته باشد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.
بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain برنده جایزه بهترین اثر اکشن ماجراجویی و همچنین بهترین موسیقی متن از مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۵ شد. با این حال به دلیل حضور نداشتن کوجیما، این جوایز توسط کیفیر ساترلند، صدا‌پیشه بازی، دریافت شدند. در این حین جف کایلی، مجری برنامه، از دلیل عدم حضور کوجیما پرده برداشت که خشم حضار را در پی داشت:
همانطور که متوجه شدید، کوجیما امشب بین ما نیست و من قصد دارم تا کمی در مورد دلیل این غیبت صحبت کنم. کوجیما شخصا تمایل زیادی برای حضور در مراسم ما داشت. ولی در آخرین لحظه یکی از وکلای شرکت کونامی به وی اطلاع داد که به دلیل داشتن قرار‌داد با کونامی، حق حضور در این مراسم را ندارد. این واقعا باعث تاسف که کوجیما نمی‌تواند در این مراسم حضور داشته باشد و همراه با دیگر همکارانش به دلیل جوایزی که برنده شد، شادی کند. ولی بدون شک وی از توکیو مراسم ما را تماشا می‌کند و ما هم بابت تمام لحظات خوبی که برایمان خلق کرده از وی تشکر می‌کنیم.
به هر حال تنها دلیل عدم حضور کوجیما در این مراسم، رفتار کونامی در قبال وی بود. نظرات خود را در مورد این اقدام کونامی با زومجی در میان بگذارید. [alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به The Game Awards 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert] منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده