نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

کپ کام: پیش فروش بازی Resident Evil Origins Collection فراتر از انتظارها بوده است

بازی Resident Evil Origins Collection نیامده جای خود را در دل طرفداران اصیل سری بازی‌های شیطان مقیم باز کرده است. با وجود اینکه تاریخ عرضه‌ی این بازی سال آینده اعلام شده اما طبق گفته‌ی کپ‌کام، پیش فروش این بازی تاکنون فراتر از انتظار‌ها بوده است. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.
گویا پیش فروش بازی Resident Evil Origins Collection که قرار است سال آینده‌ی میلادی منتشر شود فراتر از انتظار‌های کپ‌کام بوده است. این بازی یا بهتر بگوییم، مجموعه، که قرار است برای پلتفرم‌های پلی استیشن‌4، ایکس باکس‌وان و پی‌سی در اوایل سال ۲۰۱۶ عرضه شود شامل بازی‌های Resident Evil HD (که امسال  به صورت دیجیتالی منتشر شد و بازسازی نسخه‌ی خاطره انگیز اول این مجموعه بود) و Resident Evil 0 خواهد بود که به صورت فیزیکی منتشر خواهد شد. اَنتوآن مِلَنت، مدیر بازاریابی این بازی، در مصاحبه با مجله‌ی ام‌سی‌وی گفت:
ما از پیش‌فروش خوب بازی Resident Evil Origins Collection بسیار خوشحال هستیم. این میزان استقبال فراتر از سطح انتظاراتمان بود. با وجود اینکه بیشتر تمرکز بخش پیش‌فروش‌های شرکت {کپ کام} بر روی انتشار بازی‌های جدید است، اما به ما ثابت شد که فاکتور تعیین کننده، مخاطب است که این فرآیند را تعیین و هدایت می‌کند. در واقع، اگر شما بازی‌ای داشته باشید، آنها می‌خواهند آن را بازی کنند؛ هر قیمتی که می‌خواهد داشته باشد مهم نیست، چه یک بازی جدید باشد و چه یک بازسازی، این مخاطبان هستند که سطح تقاضا را تعیین می‌کنند.
شرکت ژاپنی کپ‌کام پیش از این هم بازسازی‌های دیگری از بازی‌های پیشین خود ارائه داده بود، از جمله انتشار دیجیتالی بازی Resident Evil که بیش از یک میلیون نسخه فروش داشت و همچنین بازی های Devil May Cry 4 و DmC: Devil May Cry. بازی Resident Evil Origins Collection در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۱۶ (۲ بهمن) با قیمت ۲۴.۹۹ پوند منتشر خواهد شد. این مساله که آیا بازی Resident Evil 0 به صورت جداگانه هم منتشر خواهد شد یا خیر هنوز تایید نشده است. همچنین، پس از صحبت‌هایی در خصوص کار بر روی بازی به یاد ماندنی Resident Evil 2، خبر‌هایی هم از قول مسئولان کپ‌کام منتشر شده که نسخه جدید این بازی یک ریمستر نخواهد بود بلکه یک بازسازی کامل از این بازی کلاسیک ترسناک است. منبع: VideoGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده