// شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

آغاز فیلم برداری فصل دوم Fear The Walking Dead

فیلم‎‌برداری فصل دوم سریال Fear the Walking Dead محصول ای‌ام‌سی هم اکنون آغاز شده است. فصل اول در ونکوور (بخش‌هایی نیز در لس‌ آنجلس) فیلم‌برداری شد اما فصل دوم سریال قرار است در باخا از ایالت‌های مکزیک جریان داشته باشد. با زومجی همراه باشید.
فیلم‌برداری فصل دوم سریال Fear the Walking Dead در ایالت باخا واقع در کشور مکزیک آغاز شد. لازم به ذکر است که فیلم‌های متعددی از جمله تایتانیک در این ایالت فیلمبرداری شده‌اند. دیوید اریکسون خالق سریال در این باره می‌گوید:
ما از آغاز تولید فصل دوم بسیار هیجان‌زده‌ هستیم و بیشتر از این به دلیل فیلمبرداری در مکزیک هیجان‌زده‌ هستیم. استودیو باخا تعدادی از برترین فیلم‌ها با محوریت اقیانوس را ساخته است و تمام منابع لازم برای شروع فصل جدید در دنیای  Fear را در اختیار ما قرار داده است. از این خوشحال‌تر و راضی‌تر نمی‌توانیم باشیم.
بهار سال آینده Fear the Walking Dead با یک فصل ۱۵ قسمتی دیگر بازخواهد گشت و طبق گفته رابرت کرکمن، خالق مجموعه مردگان متحرک، این فصل شامل نبردهای آبی با زامبی‌ها خواهد بود. شما همچنین می‌توانید تحلیل آخرین قسمت از فصل اول «از مردگان متحرک بهراسید» را در زومجی مشاهده کنید. منبع: IGN