نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

نسخه آزمایشی بازی Overwatch موقتا از دسترس خارج می‌ شود

نسخه‌ی بتای Overwatch به‌زودی وارد وضعیت آفلاین خواهد شد و بازیکنان تا چند هفته نمی‌توانند آن را تجربه کنند. برای مشاهده‌ی جزئیات خبر با زومجی همراه باشید.
کمپانی بلیزارد تصمیم گرفته تا نسخه‌ی آزمایشی Overwatch را موقتاً از دسترس خارج کند. به گفته‌ی بلیزارد، این وضعیت از ساعت ۹ صبح روز ۱۰ دسامبر به وقت پی‌اس‌تی (۸ و ۳۰ دقیقه‌ی بعد از ظهر ۱۹ آذر، به وقت تهران) آغاز می‌شود و تا نیمه‌ی دوم ژانویه‌ی ۲۰۱۶ ادامه خواهد داشت. این کمپانی همچنین اعلام کرد که از زمان ورود Overwatch به فاز بتای محدود، تاکنون بیش از ۹۰۰ هزار بازی در آن انجام شده که این امر حجم بالایی از «داده‌های خام» را در اختیار سازندگان قرار داده است. مسئولین بلیزارد در وبلاگ‌شان این‌طور نوشته‌اند:
طی بازه‌ی زمانی مذکور، ما به دنبال این خواهیم بود تا بهینه‌سازی‌های بیشتری را برای بازی به ارمغان بیاوریم؛ ضمن اینکه به کار کردن بر روی قابلیت‌های در حال توسعه، مانند بخش تماشاگران و روند پیشرفت [در بازی]، ادامه خواهیم داد.
بلیزارد همچنین اعلام کرد که پس از بازگشایی دوباره‌ی فاز آزمایشی، علاوه بر شرکت‌کنندگان فعلی، بازیکنان دیگری را هم جهت امتحان کردن Overwatch به این بازی دعوت خواهد کرد. در این میان، زمان ارسال دعوت‌نامه‌ها و تعداد آن‌ها به نیازهای کمپانی در زمینه‌ی تست بازی بستگی خواهد داشت. بازی Overwatch بازی‌ای در سبک تیراندازی گروهی است که برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در نظر گرفته شده و شباهت‌هایی به Team Fortress 2، بازی محبوب ولو، دارد. نسخه‌ نهایی این بازی قرار است تا پیش از تیرماه ۹۵ روانه‌ی بازار شود. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده