نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

اسپیلبرگ: هیچ هنرپیشه دیگری جز هریسون فورد نقش ایندیانا جونز را بازی نخواهد کرد

اخیرا شایعاتی مبنی بر ساخت قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز مطرح شده است . استیون اسپیلبرگ، کارگردان ۴ قسمت قبلی‌ این مجموعه اعلام کرد که اگر قرار است قسمت پنجمی ساخته شود، فقط و فقط هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز بازی خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
چندی است که شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه قرار است ایندیانا جونز، این باستان شناس معروف دوباره به پرده سینماها بازگردد. ایفای نقش این شخصیت را در ۴ فیلم قبلی‌، هریسون فورد بر عهده داشته است. حال استیون اسپیلبرگ در مصاحبه‌ای اعلام کرده که اگر قرار است قسمت پنجمی از این فیلم ساخته شود، فقط و فقط هریسون فورد به ایفای نقش جونز خواهد پرداخت. در مصاحبه‌ای که استیون اسپیلبرگ، کارگردان معروف هالیوود و فیلم‌های ایندیانا جونز با وب‌سایت اسکرین دیلی انجام داد، گفت که او نمی‌تواند هرگز هنرپیشه دیگری را در نقش ایندیانا جونز تصور کند:
من فکر نمی‌کنم کسی‌ بتواند جای هریسون را در نقش ایندیانا جونز بگیرد. من فکر نمی‌کنم که این اتفاق هرگز رخ بدهد. من می‌توانم به شما این اطمینان خاطر را بدهم که من اصلا قصد ندارم که مانند فیلم‌های بتمن یا اسپایدرمن هنرپیشه دیگری را جایگزین هریسون کنم. فقط یک هنرپیشه است که می‌تواند نقش ایندیانا جونز را بازی کند و آن‌ هم کسی‌ نیست جز هریسون فورد.
در ادامه هنگامی که از اسپیلبرگ سوال شد که چه چیزی باعث شده که ساخت یک قسمت جدید از این مجموعه برایش جذابیت داشته باشد، او در پاسخ گفت:
به دلیل اینکه هنوز ماجراجویی‌های بسیار زیادی برای تبدیل کردن به فیلم وجود دارد و تا زمانی‌ که ماجراجویی‌های مختلفی‌ وجود داشته باشد، یک شخصیتی با یک کلاه و جلیقه و شلاق وجود دارد که به دنبال آنها برود.
ماه گذشته، هریسون فورد در مصاحبه‌ای که با برنامه تلویزیونی صبح بخیر آمریکا داشت، تایید کرد که او نیز دوست دارد دوباره در این نقش بازی کند:
من واقعا دوست دارم که یک فیلم ایندیانا جونز دیگر بازی کنم و باز هم با استیون کار کنم. اگر یک فیلم‌نامه برای قسمت پنجم وجود داشته باشد، من بسیار مایل به ساخت قسمتی‌ جدید هستم.
آخرین فیلم این مجموعه که نامش ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه کریستالی (Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull) بود، در سال ۲۰۰۸ اکران شد و با اینکه زیاد مورد استقبال طرفداران این مجموعه قرار نگرفت، در سر تا سر جهان توانست به فروشی معادل با ۷۸۶ میلیون دلار دست پیدا کند. نظر شما درباره یک فیلم دیگر از این مجموعه با حضور هریسون فورد چیست؟ منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده