// شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۳

تماشا کنید:‌ ویدیوی احساسی از اولین حضور برادر نِیتِن در بازی Uncharted 4: A Thief’s End

سونی امشب در جریان رویداد PlayStation Experience ، جدیدترین ویدیو از بازی Uncharted 4: A Thief’s End را نمایش داد. این ویدیو حاوی صحنه‌هایی احساسی از تازه‌ترین بازی Uncharted است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
در افتتاحیه‌ی PlayStation Experience که اکنون درشهر سان‌فرانسیسکو در حال برگزاری است بخش سرگرمی‌های سونی تازه‌ترین ویدیو از بازی Uncharted 4: A Thief’s End را به نمایش گذاشت. دو روز قبل در جریان رویداد The Game Awards 2015 ما شاهد نمایش ویدیوی سینماتیک از این بازی بودیم. اما امروز ناتی داگ با ویدیویی خاص در مقابل هواداران سری ظاهر شد. در این ویدیو شاهد اولین دیدار نِیتِن دریک با سم، برادر نیتن هستیم. هرچند ویدیو با صحنه‌هایی احساسی آغاز می‌شود اما به سرعت این فضا جای خود را به صحبت‌های خنده‌دار آشنا در سری Uncharted می‌دهد. نکته‌ مهم دیگر در این ویدیو نمایش گزینه‌های گفتگو برای انتخاب دیالوگ‌های نیتن با سم است. هرچند باید ببینیم انتخاب‌های ما چه تاثیری در جریان بازی خواهد گذاشت.

|

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده