نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

سازندگان Mortal Kombat X در اندیشه اضافه کردن شخصیت ترمیناتور به بازی بودند

استودیو ندررلم، سازنده بازی Mortal Kombat X، اعلام کرده که در راستای اضافه کردن شخصیت‌های جدید به بازی، ترمیناتور و مایکل مایرز را در نظر داشته که این ایده هیچ‌گاه عملی نشده است. با زومجی همراه باشید.
اِد بوون، سازنده سری بازی‌های مورتال کامبت، اخیرا وقایع جالبی را در مورد نسخه آخر بازی فاش کرده است. بر این اساس، بوون اعلام کرده که استودیو ندررلم برای تولید محتوای بسته‌های الحاقی بازی، شخصیت‌های متعددی را در نظر داشته است که البته برخی از آن‌ها تایید نشده‌اند. در این میان می‌توان به شخصیت‌ ترمیناتور از سری فیلم‌های Terminator (نابودگر) و همچنین  مایکل مایرز، شخصیت منفی فیلم Halloween (هالووین)، اشاره کرد. بوون در مورد دلایل عدم اضافه شدن این شخصیت‌ها به بازی هم گفت:
دلایل متعددی باعث شدند تا این شخصیت‌ها به بازی اضافه نشوند. مثلا برخی از آن‌ها با شخصیت‌های دیگر همخوانی نداشتند و در مورد برخی هم نتوانستیم به توافق کلی برسیم.
سازنده مورتال کامبت در بخش دیگری از صحبت‌های خود احتمال عرضه شخصیت‌هایی از مجموعه بتمن را کاملا منتفی دانست:
بازی مورتال کامبت یک اثر خشن است و همواره به این اصل پایبند خواهد بود. ولی شخصیتی مثل بتمن با این خشونت ذاتی هیچ همخوانی ندارد و به همین دلیل هم هرگز به بازی اضافه نخواهد شد.
بسته‌های الحاقی بازی Mortal Kombat X تا امروز همگی حول محور اضافه کردن شخصیت‌های جدید عرضه شدند. ولی اد بوون احتمال عرضه یک بسته‌الحاقی داستانی را نیز رد نمی‌کنند:
در این مورد بحث زیادی صورت گرفته‌است. اضافه کردن بخش داستانی جدید، نیازمند تولید محتوای بسیار زیادی است که کاری زمان‌بَر محسوب می‌شود و به همین دلیل هم فقط می‌توان به عنوان یک برنامه در دراز‌مدت بر روی آن حساب کرد. ولی کاربران ما علاقه زیادی به بخش داستانی بازی دارند و ما هم همواره قصد داریم رضایت آن‌ها را جلب کنیم.
در حالی که پیش از این شخصیت‌هایی مثل جیسون وورهیز، Predator، تانیا و ترمر به بازی Mortal Kombat X اضافه شدند، استودیو ندررلم چند روز پیش و در آستانه مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۵، یک بسته‌الحاقی جدید برای عرضه در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد که ۴ شخصیت جدید صورت چرمی از فیلم Texas Chainsaw Massacre (کشتار با اره برقی در تگزاس) ، زنومورف از فیلم Alien (بیگانه)، بو رای چو از شخصیت‌های قدیمی سری کامبت و همچنین تری-بورگ را که یک شخصیت ترکیبی از سایرکس، سکتور و اسموک است، به بازی اضافه خواهد کرد. به نظر شما اضافه شدن شخصیت‌هایی مثل ترمیناتور به بازی می‌توانست جذاب باشد یا خیر؟ نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده