نویسنده: مرتضی تقوی
// یکشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۰۰

تماشا کنید: انتشار بازی The King of Fighters XIV برای کشورهای غربی

در جریان مراسم پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵ اعلام شد که بازی The King of Fighters XIV قرار است برای کشور‌های غربی هم منتشر شود. تریلری از این بازی هم در این رویداد به نمایش درآمد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید. با زومجی همراه باشید.
شرکت سونی با همکاری استودیوی SNK Playmore در جریان مراسم پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵ اعلام کرد که بازی The King of Fighters XIV را برای کشور‌های غربی هم بر روی کنسول پلی استیشن‌4 منتشر خواهد کرد. از جمله نکاتی که در تریلر جدید‌ترین نسخه ی این بازی کلاسیک (که ابتدا بر روی سیستم‌های Neo Geo عرضه شده بود) به چشم می‌خورد امکان مبارزه با ۵۰ شخصیت است که هرکدام طراحی‌های خاص خودشان را دارند. جدید‌ترین نسخه‌ی The King of Fighters XIV بر روی پلتفرم پلی‌استیشن‌4 منتشر خواهد شد و هنوز خبری از تاریخ عرضه و احتمال انتشار برای ویندوز اعلام نشده است. اما انتشار این بازی در خود کشور ژاپن قطعا در سال ۲۰۱۶ اتفاق خواهد افتاد. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را که در جریان مراسم پلی‌استیشن اکسپرینس به نمایش درآمد را تماشا کنید:

|

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده