نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۰

تماشا کنید:‌بازی Ni No Kuni II: Revenant Kingdom به صورت رسمی معرفی شد

در جریان رویداد PlayStation Experience در شهر سَن فرنسیسکو، استودیو لِوِل-۵ با حضور بر روی استیج سونی، به‌صورت رسمی از بازی Ni No Kuni II: Revenant Kingdom رونمایی کرد. با زومجی و تماشای تریلر معرفی این بازی همراه باشید.
در حالی‌که این بازی ابتدا قرار بود در نمایشگاه E3 2015 معرفی شود، اما ظاهرا قسمت دوم مجموعه بازی‌های محبوب Ni No Kuni قطار مربوط به شهر لس‌آنجلس را از دست داده و با تاخیری چند ماهه، به رویداد PlayStation Experience 2015 رسیده است. پس از موفقیت‌های بی‌نظیر قسمت اول این بازی که به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 3 عرضه شد، مشخص بود استودیو ژاپنی Level-5 قسمت بعدی این بازی را هم تولید خواهد کرد. حال پس از مدت‌ها انتظار، ساعاتی پیش این استودیو به معرفی قسمت دوم مجموعه Ni No Kuni با نام Revenant Kingdom پرداخت. پس از این معرفی، اِریک هارتنِز، مدیر تبلیغات کمپانی بَندِای نامکو در آمریکا با مراجعه به وبلاگ پلی‌استیشن اولین صحبت‌های خود را در رابطه با این بازی را با طرفداران در میان گذاشت:
قسمت اول مجموعه Ni No Kuni با داستانی احساسی، گیم‌پلی خلاقانه و طراحی هنری بی‌نظیر، مرزهای جدیدی را در سبک نقش‌آفرینی ایجاد کرد و به یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۳ تبدیل شد. Ni No Kuni II: Revenant Kingdom قرار است بازگشتی برای خلاقیت‌های قسمت اول باشد و در ادامه ماجراجویی‌های شما را فراتر از قسمت اول تبدیل کند.
هارتنِز در انتهای صحبت‌های خود همچنین اعلام کرده قسمت اول این مجموعه فروشی بالغ بر ۱.۹ میلیون نسخه داشته است. بیشتر از این منتظرتان نمی‌گذارم و شما را دعوت به تماشای تریلر رونمایی بازی Ni No Kuni II: Revenant Kingdom در جریان رویداد PlayStation Experience می‌کنم:

|

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را از این بازی بدست آورید، در روزهای آتی با زومجی همراه باشید، چراکه لول-۵ به طرفداران خود قول داده فردا نمایش‌های بیشتری را از بازی Ni No Kuni II به طرفداران نشان دهد. بازی Ni No Kuni II: Revenant Kingdom در تاریخ نامشخصی به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. [alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده