نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰

تماشا کنید: انتشار بازی کلاسیک Rez برای پلی استیشن VR

دیشب و در جریان مراسم تجربه پلی‌استیشن ۲۰۱۵، بازی‌های بسیار زیادی برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR معرفی‌ شد. یکی‌ از این بازی‌ها ، Rez، بازی کلاسیک شوتر موزیکال سگا بود. در ادامه با زومجی، جزئیات خبر و تماشای تریلر بازی همراه باشید.
دیشب در جریان مراسم Playstation Experience 2015، بازی‌های بسیار زیادی برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR معرفی‌ شد. در بین این بازی‌های معرفی شده، نام یک نسخه جدید از بازی Rez که یک اثر قدیمی‌ شوتر موزیکال ساخته شرکت سگا است، دیده می‌شد. نام این بازی Rez Infinite است و علاوه بر پلی‌استیشن VR، برای پلی‌استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد. با توجه به تریلر منتشر شده از بازی Rez Infinite، نسخه پلی‌استیشن VR این بازی دارای صدای سه بعدی، نرخ فریم ۱۲۰ فریم بر ثانیه و یک مرحله جدید به نام منطقه ایکس (Area X) خواهد بود. همچنین بنا به گفته سازنده بازی، این بازی را می‌توان کاملا بدون نیاز به هدست پلی‌استیشن وی‌آر برروی کنسول پلی‌استیشن 4 نیز تجربه کرد. نسخه پلی‌استیشن 4 بازی دارای رزولوشن 1080p، نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه و صدای ۷.۱ کانال خواهد بود. در زیر نیز می‌توانید تریلر این بازی را که در جریان کنفرانس خبری Playstation Experience 2015 به نمایش در آمد، مشاهده کنید:

|

بای Rez در سال ۲۰۰۱ برای دو کنسول دریم‌کست و پلی‌استیشن 2 منتشر شد و یک نسخه از آن‌ نیز در سال ۲۰۰۸ برای کنسول ایکس‌باکس 360 نیز منتشر شد.

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده