نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

تماشا کنید:حضور اسپایدرمن در فیلم Captain America: Civil War تایید شد

پس از نمایش هیجان‌انگیز اولین تریلر فیلم Captain America: Civil War که جنگ داخلی قهرمانان دنیای مارول را نشان می‌دهد، حال اعلام شده است که شخصیت اسپایدرمن هم با بازی تام هالند در این فیلم حضور خواهد داشت. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.
فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، یکی از مورد‌انتظار‌ترین فیلم‌های هالیوودی است که در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۹۵ اکران خواهد شد. این فیلم صحنه تقابل قهرمانان مختلف دنیای مارول با یکدیگر است که درگیر نبردی داخلی هستند. تنها چند روز پس از این‌که اعلام شد شخصیت بلک پنتر در این فیلم نقشی حیاتی خواهد داشت، حال رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش آیرون مَن، حضور اسپایدرمن را نیز با بازی تام هالند در این فیلم تایید کرد. وی طی مصاحبه‌ای در حال صحبت در مورد شخصیت خودش بود که اعلام کرد «حضور شخصیت‌هایی مثل فالکون، بلک پنتر، اَنت مَن و حالا هم اسپایدرمن در این فیلم بسیار جذاب است.» البته کریس ایوانز، بازیگر نقش کاپیتان آمریکا، هم در این مصاحبه حضور داشت و سعی کرد تا به‌نوعی جلوی فاش شدن اطلاعات حضور اسپایدر‌من را بگیرد و اعلام کرد که «در دنیای مارول ممکن است برخی صحنه‌های فیلم‌برداری شده هرگز در نسخه نهایی فیلم حضور نداشته باشند.» همچنین اخبار دیگری نیز در مورد شخصیت‌های این فیلم منتشر شده که بر اساس آن‌ها، شخصیت بارون زِمو با بازی دانیل برول در فیلم حضور خواهد داشت که با استناد به صحبت‌های کوین فیج، مدیر استودیو مارول،‌ شخصیت وی همانند اقتباس‌های سینمایی پیشین از این کاراکتر منفی است. البته از طرفی دیگر، افرادی که منتظر حضور هالک با بازی مارک رووفالو در این فیلم بودند، متاسفانه شانس دیدن این غول سبز‌رنگ را نخواهند داشت. کریستوفر مارکوس، فیلم‌نامه نویس فیلم اعلام کرده که حضور هالک در این اثر تعادل جناحین درگیر نبرد را کاملا به‌هم می‌زد و به همین دلیل هم تصمیم گرفته شد تا وی در Captain America: Civil War حضور نداشته باشد. در ادامه می‌توانید ویدیوی تایید حضور اسپایدرمن را در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی تماشا کنید:

|

شما همچنین می‌توانید صحبت‌های تام هالند را در مورد وجه تمایز شخصیت اسپایدرمن با دیگر قهرمانان مارول در زومجی بخوانید. نظرات خود را در مورد حضور این قهرمان در فیلم Captain America: Civil War با زومجی در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده