نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: نسخه بتای بازی Hitman بهمن ماه برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد

اسکوئر‌انیکس با انتشار تریلری اعلام کرد که نسخه آزمایشی بازی Hitman را در تاریخ ۲۳ بهمن برای پلی‌استیشن 4 و در ۳۰ بهمن هم برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.
شرکت اسکوئر‌انیکس در حالی نسخه آزمایشی بازی هیتمن را رسما تایید کرد که قرار است در این نسخه، شاهد یک مرحله کامل از بازی باشیم. وقایع این بازی ۲۰ سال قبل از زمان حال روایت می‌شوند که مامور ۴۷ در حال سپری کردن مراحل آموزشی برای پیوستن به سازمان ICA است. همچنین در طی این مرحله، مامور ۴۷ برای اولین بار با همکارش دیانا بیرنوود آشنا خواهد شد. بخش Contracts یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های بازی‌های هیتمن است که اولین بار در نسخه Absolution شاهد اضافه شدن آن‌ها به بازی بودیم و گیمر می‌توانست ماموریت‌های این بخش را مستقل از روند داستان بازی تجربه کند. حال ناشر بازی ۶ ماموریت Contract را با نام «Sarajevo Six» برای نسخه جدید بازی معرفی کرده که به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهند شد. توضیحات اسکوئر انیکس در مورد این ماموریت‌ها به‌شرح زیر است:
مامور ۴۷ در طی این ماموریت‌ها در ۶ نقطه از جهان (فرانسه، ایتالیا، مراکش، تایلند، آمریکا و ژاپن) باید شش عضو سابق گروه CICADA را به قتل برساند که به دلیل انجام دادن اقدامات وحشیانه در جنگ مستحق مرگ هستند.
نسخه جدید هیتمن بدون هیچ پیشوند یا پسوندی (!) توسط استودیو ای‌او اینتراکتیو ساخته می‌شود و در تاریخ ۲۱ اسفند برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر نسخه آزمایشی بازی را تماشا کنید:

|

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده