نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید:‌ ویدیو تبلیغاتی پلی استیشن VR بازی های هیجان انگیز آن را نشان می دهد

شب گذشته و در جریان کنفرانس خبری تجربه پلی‌استیشن ۲۰۱۵، بسیاری انتظار داشتند که سونی بالاخره از تاریخ عرضه و قیمت هدست پلی‌استیشن VR رونمایی کند. اما این اتفاق رخ نداد و به جایش بازی‌های بسیاری برای این هدست معرفی‌ شد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای ویدیو همراه باشید.
در جریان مراسم Playstation Experience 2015 که دیشب و در شهر سن‌فرانسیسکو برگزار شد، بسیاری انتظار داشتد که سونی تاریخ عرضه و قیمت پلی‌استیشن VR، هدست واقعیت مجازی مورد انتظار خود را اعلام کند. اما سونی به جای این اقدام، بازی‌های بسیار زیادی را برای این هدست معرفی‌ کرد. حال شبکه رسمی‌ پلی‌استیشن در وب‌سایت یوتیوب، با انتشار یک تریلر تمامی بازی‌های معرفی‌ شده در این مراسم برای این هدست را در ویدیویی کوتاه نشان داد که در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

|

نظر شما درباره این بازی‌ها و به طور کل عملکرد سونی در مراسم تجربه پلی‌استیشن ۲۰۱۵ چیست؟ آیا به نظر شما بازی‌های معرفی‌ شده برای این هدست به قدری جذاب هستند که باعث فروش زیاد این سخت افزار شوند؟ به نظر من که فقط و فقط به دلیل معرفی‌ بازی Ace Combat، این هدست ارزش خریدن دارد!

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده