نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

تماشا کنید: سازندگان Uncharted 4 از قابلیت انتخاب دیالوگ در بازی می‌گویند

در جریان کنفرانس خبری سونی در مراسم تجربه پلی‌استیشن ۲۰۱۵، تریلری از بازی Uncharted 4 نمایش داده شد که ویژگی انتخاب دیالوگ را در بازی نشان می‌داد. حال ویدیو جدیدی منتشر شده که حاوی صحبت‌های سازندگان بازی در مورد این قابلیت است. با زومجی و تماشای ویدیو همراه باشید.

کانال یوتیوب پلی‌استیشن اکسس امروز ویدیویی از نمایشگاه Playstation Experience 2015 منتشر کرد که در آن‌ هالی‌ بنت و آرنی مایر، استراتژیست‌های انجمن ناتی داگ درباره قابلیت جدید انتخاب دیالوگ بازی Uncharted 4 و اینکه این قابلیت چگونه بر داستان بازی اثر خواهد گذاشت، صحبت می‌کنند.

قابلیت انتخاب دیالوگ برای این به بازی اضافه شده که بازیکنان بتوانند یک تجربه نیمه سینمایی از بازی‌ داشته باشند و کمی‌ در اتفاقاتی که در بازی می‌افتد، نقش داشته باشند. با اینکه انتخاب‌های بازیکنان هیچگونه تاثیری بر روند کلی‌ داستان نخواهد داشت و تمام بازیکنان بدون توجه به انتخاب‌هایی‌ که انجام می‌دهند بخش‌های مهم و حیاتی بازی را تجربه می‌کنند، این قابلیت به آنها این اجازه را می‌دهد که جزئیات کوچک داستانی بازی را کشف کنند. در انتها می‌توانید ویدیو کامل این مصاحبه را مشاهده کنید:

|

بازی Uncharted 4: A Thief's End در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۱۶ (۲۸ اسفند ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. نظر شما درباره این قابلیت جدیدی بازی آنچارتد ۴ چیست؟ منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده