// سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۵

اختصاصی زومجی:گیم‌پلی بخش چندنفره نسخه آزمایشی بازی Uncharted 4: A Thief's End

به تازگی استودیو ناتی‌داگ نسخه‌ی آزمایشی بخش چندنفره‌ی جدیدترین نسخه‌ی مجموعه‌ی بزرگ‌اش یعنی آنچارتد را در اختیار خریداران کالکشن ریمستر شده سه بازی قبلی قرار داده است. با زومجی و قسمت‌هایی از گیم‌پلی این نسخه، همراه باشید.

Uncharted™-4-Multiplayer_20151207061253

پس از نمایش‌های خارق‌العاده‌ی ناتی‌داگ از آنچارتد ۴، حالا با انتشار این بتای محدود فرصت کوتاهی برای طرفداران این سری به وجود آمده که با در اختیار داشتن بازی آنچارتد کالکشن، بخش‌هایی اندک از مولتی‌پلیر عظیم بازی را تجربه کنند. مولتی‌پلیر بازی با حفظ هسته‌ی گیم‌پلی همیشگی این بخش در طول مجموعه، با چندین و چند ویژگی تازه، هم در حفظ طرفداران همیشگی سری موفق به نظر می‌رسد و هم تعداد بازیکن بیشتری را به خود جذب می‌کند. به طور مثال، آنچارتد ۴ اولین نسخه از این سری بازی‌ها است که امکان استفاده از «قدرت‌های ماوراءالطبیعه» و داشتن «همراهانی که با هوش مصنوعی کنترل می‌شوند» را به ارمغان آورده اما نکته‌ی مهم چیزی نیست جز این که هیچ‌کدام از این قدرت‌های جدید را بازی را به شدت ساده یا بچگانه نکرده‌اند، بلکه بر کیفیت بخش اکشن آن افزوده‌اند.

در طول زمان مسابقات، شما می‌توانید با حرکت در مناطق مختلف نقشه، الماس‌ها و حتی گنج‌هایی را پیدا کنید و با استفاده از آن‌ها، از فروشگاه آیتم‌هایی متفاوت را خریداری کنید. یکی از نکات جالب این نسخه از بازی که باعث می‌شود در دنیای‌اش وقت بیشتری را صرف کنید، امکان استفاده از امتیازات آن در نسخه‌ی نهایی بازی است. به علاوه، بازی حقیقتا به عنوان یک نسخه آزمایشی، اختیارات زیادی به شما داده و در بازی با کلاس‌ها و سلاح‌های مختلف رو به رو می‌شوید و حتی فراتر از آن، به شخصی‌سازی‌هایی محدود هم دسترسی دارید. یکی از جذابیت‌های گیم‌پلی این نسخه، شخصیت‌های مختلفی است که برای بازی در اختیار شما قرار می‌گیرند که به سبب طیف وسیع‌شان، در اغلب مبارزات، با شخصیت‌های تکراری اندک و قابل قبولی رو به رو می‌شوید. به عنوان یک محدودیت قابل انتظار، شما از بین حالت‌های بسیار زیاد بخش مولتی‌پلیر نسخه‌ی نهایی، فقط به یک حالت یعنی Team Deathmatch دسترسی دارید و فقط می‌توانید در دو نقشه‌ی مختلف به تجربه‌ی بازی بپردازید.

Uncharted™-4-Multiplayer_20151207174451

گرافیک عالی و جزئیات بی‌نظیر به کار گرفته شده در طراحی شخصیت‌ها و محیط‌های بازی به حدی عالی است که مثل و مانندش را در کمتر بازی بزرگی دیده‌اید. لذت تجربه‌ی این مولتی‌پلیر زمانی به اوج خود می‌رسد که حتی در این نسخه، در اغلب دقایق با فریم‌ریتی رو به رو می‌شوید که بر روی عدد ۶۰ ثابت شده و اکشن حاضر در بازی را بیش از پیش درگیرکننده و جذاب می‌کند. برای آن‌هایی که با دنیای آنچارتد و گیم‌پلی آن آشنا باشند، بازی یکی از روان‌ترین تجربه‌های سوم‌شخص شوتر را یدک می‌کشد اما حتی برای آن‌هایی که اولین بارشان است پایشان را به دنیای نیتن دریک گذاشته‌اند، همه‌چیز پس از چند دقیقه به همین شکل جلو می‌رود.

برای نشان دادن ارزش این نسخه‌ی محدود از بازی، نیاز به سخن بیشتر نیست و به همین دلیل، بدون هیچ حرف اضافه‌ای شما را به تماشای ویدیوی اختصاصی زومجی از بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی دعوت می‌کنیم. به یاد داشته باشید که برای تجربه‌ی این نسخه، فقط تا بیست و دوم آذر فرصت دارید، پس اگر کمی دلتان هوای نیتن و ماجراجویی‌هایش را کرده، هرچه سریع‌تر مقدمات تجربه‌ی این نسخه‌ را فراهم کنید.

|

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده