نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

آنالیز: فروش کنسول ایکس باکس وان تا انتهای نسل هشتم به پلی استیشن 4 نمی رسد

مایکل پَکتِر، آنالیزور معروف صنعت بازی‌های رایانه‌ای، در صحبت‌های جدید خود اعلام کرده فروش کنسول ایکس‌باکس وان تا انتهای نسل هشتم به پلی‌استیشن 4 نخواهد رسید! با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در صحبت‌های جدیدی که پکتر انجام داده، وی دلیل اصلی این اتفاق را آشنایی بیشتر مردم با برند پلی‌استیشن نسبت به ایکس‌باکس وان دانسته است.

وی گفته بهترین کنسول سونی پلی‌استیشن 2 بوده که تا به حال فروش ۱۷۰ میلیون نسخه‌ای را تجربه کرده است. از طرفی دیگر بهترین کنسول مایکروسافت ایکس‌باکس 360 است که تاکنون فروشی بالغ بر ۸۰ میلیون نسخه داشته است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، فروش بهترین کنسول سونی تقریبا دو برابر بهترین کنسول مایکروسافت است.

پکتر در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرده حتی فروش ثابت ایکس‌باکس وان در مقابل پلی‌استیشن 4 اتفاق شگفت‌انگیزی است. وی همچنین احساس می‌کند شاید مایکروسافت در نهایت بتواند بازار آمریکا را از آنِ خود کند، ولی در مجموع کلی فروش ایکس‌باکس وان هیچ‌گاه به پلی‌استیشن 4 نخواهد رسید.

با این‌که مایکروسافت در سال ۲۰۱۵ تلاش زیادی برای جذاب‌تر کردن ایکس‌باکس وان کرد، اما این کنسول تنها در طول یک ماه توانست فروش بیشتری را نسبت به پلی‌استیشن 4 در کشور آمریکا تجربه کند.

برخلاف تلاش بسیار زیاد مایکروسافت برای ارائه محتویات جذاب و دوست‌داشتنی، پلی‌استیشن 4 همچنان پرفروش‌ترین کنسول نسل هشتم است.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا با صحبت‌های پکتر در این رابطه موافق هستید؟

منبع: Attack Of The Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده