نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۲

سونی اپلیکیشن پیام‌رسان پلی‌استیشن را برای iOS و اندروید منتشر کرد

بخش سرگرمی‌های دیجیتال سونی امروز در وبلاگ پلی‌استیشن اعلام کرد که کاربران پلتفرم‌های iOS و اندروید از امروز می‌توانند اپلیکیشن پیام‌رسان پلی‌استیشن را دانلود کرده و از آن برای برقراری ارتباط با دوستان و دیگر بازیکنان استفاده کنند.

برقراری ارتباط با دوستان و فرستادن پیغام برای آن‌ها، یکی از اعمالی است که در صدر لیست کارهای بازیکنان قرار دارد. سونی پیش از این اپلیکیشن مخصوص شبکه پلی‌استیشن را برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS عرضه کرده بود که بخشی از آن، فرستادن پیغام به دوستان بود. با این حال این اپلیکیشن آن‌چنان سریع و پاسخگو نبود.

playstation messenger

به همین دلیل سونی امروز یک اپلیکیشن پیام‌رسان مخصوص شبکه پلی‌استیشن برای دستگاه‌های اندروید و iOS منتشر کرد. در این اپلیکیشن می‌توانید لیست دوستان خود را به ترتیب حروف الفبا یا آنلاین بودن‌شان ببینید. همچنین می‌توانید برای دوستان خود استیکر بفرسیتد یا فایل ارسال کنید.

یکی دیگر از امکانات این اپلیکیشن این است که می‌توانید با دوستان مورد نظر خود گروه تشکیل داده و در آن به گفتگو بپردازید. سخت بودن ارسال پیغام با پلی‌استیشن 4 و همچنین کند بود اپلیکیشن پلی‌استیشن می‌تواند دلایل خوبی برای استفاده از این پیام‌رسان باشد.

منبع: وبلاگ پلی‌استیشن

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده