نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵

احتمال ساخته شدن دنباله Brutal Legend در صورت موفقیت Psychonauts 2

مدت‌های مدیدی است که طرفداران Brutal Legend ، بازی اکشن با محوریت موسیقی راک، در انتظار قسمت دوم این بازی هستند و حال به نظر می‌رسد که ممکن است آنها به خواسته خود برسند. با زومجی و جزئیات خبر همراه ابشید.

استودیو دبل‌فاین، سازنده بازی Brutal Legend امروز به طرفداران این بازی اکشن با محوریت موسیقی راک این مژده را داد که در صورت موفقیت Psychonauts 2، بازی جدید این استودیو، احتمال ساخته شدن قسمت دوم Brutal Legends وجود خواهد داشت. دبل‌فاین در صفحه رسمی کمپین سرمایه‌گذاری جمعی‌ بازی Psychonauts 2 گفت:

ما همیشه گفته‌ایم که دوست داریم برای هر دو بازی Psychonauts و Brutal Legend یک دنباله بسازیم. ما نمی‌توانیم به شما هیچ‌گونه قولی‌ بدهیم اما اگر Psychonauts به موفقیت دست پیدا کند، احتمال ساخته شدن Brutal Legend 2 نیز وجود خواهد داشت.

کمپین سرمایه‌گذاری جمعی‌ بازی Psychonauts 2 هفته گذشته بر روی وب‌سایت جدیدی به نام فیگ آغاز شد. تفاوت پلتفرم فیگ با دیگر وب‌سایت‌های سرمایه‌گذاری جمعی‌ مشابه در این است که در این وب‌سایت، تساوی حقوق بیشتر رعایت می‌شود. کمپین سرمایه‌گذاری جمعی‌ بازی Psychonauts 2 شروع فوق‌العاده‌ای داشت و توانست در عرض کمتر از چند روز مرز ۲ میلیون دلار را پشت سر بگذارد.

نسخه ابتدایی بازی Brutal Legend که توسط الکترونیک آرتز منتشر شده بود، هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیون دلار برای استودیو دبل فاین در بر داشت. همچنین این بازی تبدیل به پرفروش‌ترین بازی استودیو تیم‌ شیفر شد.

شیفر در ماه ژانویه سال ۲۰۱۴ اعلام کرده بود جمع‌آوری این مقدار پول برای قسمت دوم بازی، کار بسیار مشکلی‌ خواهد بود. همچنین وی پیشتر گفته بود که بسیار مایل است که با انتشار یک بازی جدید یا یک بسته الحاقی برای بازی اصلی‌، جنبه‌های مختلف شخصیتی لاین‌وایت (یکی‌ از شخصیت‌های بازی Brutal Legend که صدا پیشگی‌اش توسط راب هلفورد، خواننده معروف یک گروه راک انجام شده بود) را بیشتر کشف کند. وظیفه صداپیشگی شخصیت اصلی‌ بازی بر عهده جک بلک، هنرپیشه و کمدین معروف هالیوود بود که او نیز برای صداپیشگی دوباره این شخصیت ابراز تمایل کرده بود.

منبع:Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده