نویسنده: محمد رستمی
// چهار شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: شوهی یوشیدا در حال بازی کردن No Man's Sky

شوهی یوشیدا، مدیر بخش سرگرمی سونی که یکی از طرفداران پر و پا قرص بازی No Man's Sky است، در جریان رویداد «پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵» کنترلر پلی‌استیشن 4 را به‌دست گرفت و این بازی را تجربه کرد! برای جزئیات بیشتر زومجی را در ادامه مطلب دنبال کنید.

شوهی یوشیدا درحین بازی کردن No Man's Sky، به جای آن‌که در محیط زیبای بازی گشت و گذار کند یا به حیات موجودات وحشی نگاهی بیاندازد، مستقیما با نگهبانان سیاره وارد مبارزه شد! به همین دلیل هم پس از چند لحظه بازی کردن به این شیوه،  wanted level یوشیدا مشابه بازی GTA به سطح دوم رسید و در نتیجه به دست نگهبانان عظیم‌الجثه کهکشان کشته شد. البته مدیر سونی اعتقاد دارد که دلیل شکستش ضعف اسلحه بازی است! در ادامه می‌توانید ویدیو No Man's Sky بازی کردن یوشیدا را تماشا کنید:

|

بازی No Man’s Sky یک اثر جهان باز در سبک تلاش برای بقا است که توسط استودیو هِلو گیمز ساخته می‌شود. این بازی اولین بار در جریان نمایشگاه E3 2014 رونمایی شد و قرار است یک جهان وسیع و غنی را نمایش دهد. سازندگان این اثر در جریان کنفرانس سونی در هفته بازی‌های پاریس ۲۰۱۵، اطلاعات جدیدی از تاریخ انتشار آن منتشر کردند که بر اساس آن می‌توان در اوایل تابستان ۹۵ انتظار عرضه این بازی را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی داشت.

منبع: GameInformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده