نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

اینفوگرافیک منتشر شده توسط دایس، آمار بازی Star Wars Battlefront را نشان می دهد

کمپانی دایس، سازنده بازی شوتر آنلاین Star Wars Battlefront امروز با انتشار یک اینفوگرافیک، آماری از بازی از جمله محبوب‌ترین قهرمان، تعداد AT-AT‌های سرنگون شده و موارد دیگری را به طرفداران نشان داد. با زومجی و مشاهده این اینفوگرافیک زیبا همراه باشید.

تقریبا ۳ هفته از انتشار بازی Star Wars Battlefront بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ می‌گذرد و به همین مناسبت کمپانی دایس، سازنده بازی، با تهیه اینفوگرافیکی از بازی، آمار مختلف آن‌ را منتشر کرد. در این اینفوگرافیک، علاوه بر دیدن آمار رایجی مانند تعداد کشت و کشتار ها، از محبوب‌ترین قهرمان بازی نیز رونمایی شد.

با استناد به این تصویر، بوبا فت با مجموع ۲۹.۸ میلیون دقیقه، محبوب‌ترین قهرمان بازی تا به این جا به شمار می‌آید. یکی‌ دیگر از آمارهای جالب بازی در رابطه با سرنگون شدن AT-AT‌ها توسط اسنو اسپیدر‌ها است. با استناد به این آمار، از کل سرنگون شدن AT-AT‌ها تنها یک درصد آنها توسط کابل‌های Snowspeeder‌ها صورت گرفته است.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

نکته جالب این آمار، عدم محبوبیت دارت ویدر در میان قهرمانان بازی است. وی در مکان یکی‌ مانده به آخر (پنجم) محبوب‌ترین قهرمان‌ها قرار دارد و فقط امپرور Palpatine از او محبوبیت کمتری دارد.

در ادامه شما را به دیدن این اینفوگرافیک زیبا دعوت می‌کنیم:

star_wars_battlefront_launch_infographic-720p

بازی Star Wars Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد و توانست در هفته اول انتشارش  صدر جدول فروش بازی‌های هفته انگستان را تصاحب کند. ما نیز در زومجی این بازی را بررسی کردیم و به آن نمره خوب ۸ را دادیم و درباره بازی نوشتیم:

بازی Star Wars Battlefront بدون شک برای طرفداران دنیای جنگ ستارگان تبدیل به یکی از به یاد ماندنی‌ترین بازی‌هایی می‌شود که از روی این مجموعه ساخته شده است. استودیو دایس باز هم مهارت و تبحر خود را در ساخت یک بازی شوتر آنلاین نشان داد.
هرچند که بازی ایرادات جزئی  دارد اما هیچ‌کدام از این موارد باعث نخواهد شد که در تجربه شما از بازی به خصوص اگر طرفدار مجموعه جنگ ستارگان باشید، خدشه‌ای وارد شود.

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Star Wars Battlefront هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Star Wars Battlefront مشاهده کنید.[/alert]

منبع: VG247