نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

بسته الحاقی Elite Dangerous: Horizons هفته آینده برای پی‌سی عرضه می‌شود

استودیو فرانتیِر دیوِلوپمنتس، اعلام کرده که بسته‌الحاقی Horizons بازی Elite: Dangerous از هفته آینده در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی خواهد بود. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

بسته‌الحاقی Horizons اولین بار در جریان نمایشگاه گیمز‌کام ۲۰۱۵ برای عرضه تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی شد. این بسته‌الحاقی در چند بخش عرضه می‌شود که اولین قسمت از آن‌ها هفته آینده برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. این قسمت «Planetary Landing» نام دارد و به گیمر‌ها اجازه می‌دهد تا در سطح سیاره‌های بازی گردش کنند و به اکتشاف بپردازند. تمامی این سیاره‌ها با استفاده از تکنولوژی «Stellar Forge» موتور بازی شبیه‌سازی شده‌اند و طراحی نزدیک به واقعیت دارند. محتویات بعدی این بسته‌الحاقی هم در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد که بخش‌های مختلف بازی را به مرور‌زمان گسترش می‌دهند. در ادامه می‌توانید لیستی از این محتویات را به همراه توضیحات‌شان مشاهده کنید:

  • Loot and Crafting: قسمت شخصی‌سازی را به بازی اضافه می‌کند و گیمر‌ها می‌توانند قسمت‌های مختلف را به سلیقه خود تغییر دهند.
  • Multicrew: امکان تشکیل تیم را به بازی اضافه می‌کند و گیمر‌ها می‌توانند با همکاری همدیگر سفینه‌ها را کنترل کنند.
  • Commander Creation: به گیمر اجازه می‌دهد تا آواتار خود را با جزییات زیاد طراحی کند.
  • Ship-Launched Fighters: کشتی‌های بزرگ می‌توانند سفینه‌های کوچک دفاعی و هجومی را با خود حمل کنند.
  • New Missions and Ships: محتویات بازی را بیش از پیش گسترش خواهد داد.
  • New Close Quarter Combat Arenas: محتوای بخش چند‌نفره را گسترش خواهد داد.

امکان پیش خرید بسته‌الحاقی Horizons از طریق سایت رسمی استودیو فرانتیِر فراهم است و افرادی که این نسخه را پیش‌خرید کنند، می‌توانند بلافاصله به نسخه اصلی Elite: Dangerous دسترسی داشته باشند. همچنین این بازی قرار است به زودی بر روی فروشگاه استیم نیز عرضه شود که بدون شک به محبوبیت آن کمک شایانی خواهد کرد.

نسخه اصلی بازی Elite: Dangerous سال ۲۰۱۴ برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوز، مک و لینوکس عرضه شده و قرار است به‌زودی برای پلی‌استیشن 4 نیز منتشر شود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده