// پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

تماشا کنید : تریلر قسمت دوم فیلم لاک‌پشت‌های نینجا

امروز تریلر جدیدی از لاک‌پشت‌های نینجا: بیرون از سایه‌ها (Teenage Mutant Ninja Turtles 2)  منتشر شد که در آن خبر از حضور بی‌باپ و راک‌استدی، همان گراز و کرگدن عجیب و غریب داستان‌ لاک‌پشت‌های نینجا می‌دهد. با زومجی و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.

چندی پیش اخباری مبنی بر شروع ساخت قسمت دوم فیلم لاک‌پشت‌های نینجا در شهر نیویورک، به گوش رسید. قسمت اول این فیلم که سال گذشته اکران شد، از نظرفروش گیشه قابل قبول بود اما نتوانست  نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند، گرچه به لطف بهره‌جویی از آخرین تکنولوژی‌ها در ساخت این فیلم، تجربه بسیار جذاب‌تری را نسبت به دیگر پروژه‌های لاک‌پشت‌های نینجا ارائه داد.

اما امروز و با انتشار این تیزر جدید، به‌نظر می‌‌رسد با فیلمی بسیار متفاوت نسبت به قسمت اول روبه‌رو خواهیم شد. یکی از نکات جالب و مهیج این فیلم، اضافه‌شدن بی‌باپ و راک‌استدی و همچنین کیسی‌ جونز با نقش‌آفرینی اِستِفِن اَمِل  به خط داستانی این پروژه است. استفان فارلی (شیمس) قهرمان ایرلندی مسابقات کشتی‌کج نقش راک‌استدی را ایفا می‌کند و گری ویلیامز نیز در نقش بی‌باپ ظاهر خواهد شد.

|

یکی از عمده ایرادهایی که منتقدین نسبت به فیلم اول گرفتند، کمدی بودن  بیش از حد دیالوگ‌ها و شخصیت‌های اصلی  بود که موجب جدی گرفته نشدن داستان فیلم می‌شد. به نظر می‌رسد که این‌بار سازندگان تصمیم گرفته‌اند در پروژه جدیدشان، حال و هوایی جدی‌تر به شخصیت‌ها و فضای کلی حاکم بر فیلم ببخشند.

لاک‌پشت‌های نینجا : بیرون از سایه‌ها قرار است در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۱۶ (۱۴ خرداد ۱۳۹۵) در سینما‌ها به اکران عموم در‌آید. نظر شما در مورد این فیلم و شخصیت‌های جدید آن چیست؟ آیا با اثری زیباتر و جذاب‌تر روبه‌رو خواهیم شد؟

منبع : Gamespot

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده