نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

تماشا کنید: بسته‌الحاقی Jack the Ripper بازی AC: Syndicate هفته آینده عرضه می‌شود

امروز کمپانی یوبی‌سافت با انتشار تریلری از بسته الحاقی Jack The Ripper بازی Assassin's Creed Syndicate، تاریخ عرضه این بسته الحاقی را به اطلاع طرفداران رساند. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای تریلر این بسته الحاقی همراه باشید.

کمپانی یوبی‌سافت، سازنده بازی Assassin's Creed Syndicate، امروز ضمن انتشار ویدئویی از اولین بسته الحاقی بازی به نام Jack The Ripper، تاریخ انتشار آن‌ را نیز اعلام کرد. با استناد به یوبی‌سافت، این بسته الحاقی در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) برای کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی و یک هفته بعد یعنی‌ در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) برای کاربران رایانه‌های شخصی‌ بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.

این بسته الحاقی، داستان ایوی فرای (یکی‌ از دو پروتاگونیست داستان) را روایت می‌کند که دنبال دستگیری Jack The Ripper (جک قصاب، یکی‌ از مرموزترین قاتلین تاریخ) است. داستان این بسته الحاقی ۲۰ سال پس از داستان بازی جریان دارد. در توضیحات رسمی‌ یوبی‌سافت از این بسته الحاقی چنین آمده است:

خیابان‌های شهر لندن آکنده از ترس است و ایوی فرای، به دنبال به دام انداختن یکی‌ از مرموزترین قاتلین سریالی تاریخ است. کمپین جدید Jack The Ripper شما را در نقش ایوی فرای قرار می‌دهد که پس از ۲۰ سال غیبت، دوباره به شهر لندن بازگشته است.

او که حالا مهارت‌های جدیدی کسب کرده است، باید با جستجو در صحنه‌های جرم و به دست آوردن سر نخ های‌ مختلف، وارد دنیای زیرزمینی تاریک منطقه وایت‌چپل لندن دوران ویکتوریایی شود.

|

این بسته الحاقی با قیمت ۱۴.۹۹ دلار به صورت جداگانه برای خرید قرار خواهد گرفت. همچنین دارندگان سیزن پس ۲۹.۹۹ دلاری بازی می‌توانند این بسته را به محض انتشار، به صورت رایگان دریافت کنند.

بازی Assassin's Creed Syndicate در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ (۱ آبان ۱۳۹۴) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و کمی بعد برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. ما نیز در زومجی بازی را مورد بررسی‌ قرار دادیم و به آن‌ نمره متوسط رو به خوب ۷.۵ را دادیم. حامد افرومند در نقد خود از بازی نوشت:

Assassin’s Creed: Syndicate‌ را باید بهتر از دو نسخه‌ی قبلی سری دانست، اما نمی‌توان آن را با نسخه‌های اول بازی مقایسه کرد. Syndicate نتوانست سری را به روزهای اوج خود بازگرداند و تلاش و وعده‌های یوبی‌سافت برای بازگشت به ریشه‌ها کافی نبود. اما اشتباه نکنید! با یک بازی خوب طرف هستیم، ولی نمی‌توان آن را در دسته‌ی بازی‌های عالی و یا شاهکار طبقه‌بندی کرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده