// شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

صحبت‌های تارانتینو درباره احتمال ساخت قسمت سوم Kill Bill

سری فیلم های بیل را بکش محصول سال های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ چه از نظر منتقدان و چه از لحاظ تجاری بسیار موفق عمل کردند. کوئنتین تارانتینو کارگردان این سری فیلم‌ها اخیرا اعلام کرده که احتمال ساخته شدن سومین قسمت این مجموعه بسیار زیاد است. با زومجی همراه باشید.

کوئنتین تارانتینو، کارگردان مجموعه فیلم‌های Kill Bill در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت وات‌د‌فلیک! انجام داده، درباره احتمال ساخته شدن قسمت سوم این مجموعه، چنین گفته است:

این امر قطعا محتمل است. غیر از این احتمال را از ذهنتان خارج کنید.

من اتفاقات زیادی را برای بئاتریکس کیدو رقم زدم و می‌خواستم این شخصیت مدتی را درآرامش و صلح سپری کند. هدف از انداختن چنین وقفه طولانی بین فیلم‌ها این است که تمام شخصیت‌ها به اندازه‌ای که نشان می‌دهند، سنشان بالا رفته باشند.

تارانتینو همچنین اوایل امسال به احتمال ساخت قسمت سوم این سری اشاراتی کرده بود  و گفته بود:

ما هر از گاهی در این مورد صحبت می‌کنیم. دختر ورنیتا باید بزرگ‌تر شود.

همچنین تارانتینو با ذکر جمله‌ای دلیلش برای علاقه به بازگشت به سری فیلم‌های بیل را بکش بعد از این مدت زمان طولانی توضیح داد و گفت  ساخت یک فیلم که با اقتباس از یک کتاب نیست، بسیار لذت‌بخش است.

با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد پروژه بعدی تارانتینو باز هم براساس یک رمان خواهد بود زیرا این کارگردان پیش‌تر نسبت به ساخت مینی‌سریالی براساس رمان Forty Lashes Less One (چهل ضربه شلاق منهای یک) نوشته المور لئونارد ابراز علاقه کرده بود.

نظر شما درباره قسمت سوم فیلم بیل را بکش چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده