نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

بازی Super Mario Galaxy برای Wii U درجه‌بندی سنی شد

نهاد درجه‌بندی سنی نرم‌افزارهای سرگرمی (ESRB) به تازگی نسخه‌ی اول بازی Super Mario Galaxy را برای کنسول Wii U درجه‌بندی کرده است، بنابراین احتمالا به زودی شاهد عرضه‌ی بازی روی این کنسول خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

در وب‌سایت رسمی ESRB اطلاعات چندانی از نسخه‌ی Wii U این بازی قرار نگرفته و فقط نام Super Mario Galaxy برای پلتفرم‌های Wii و Wii U لیست شده است. به گزارش وب‌سایت خبری Nintendo Everything این بازی تنها به صورت دیجیتالی در فروشگاه eShop برای Wii عرضه خواهد شد.

در ضمن، احتمال نمی‌رود که نینتندو بازی را از لحاظ بصری بهبود داده باشد و آن را به همان سبک و سیاق قدیمی‌اش منتشر خواهد کرد. نکته‌ی جالب اینجاست که در غرب، تنها نسخه‌ی دوم بازی برای دانلود از فروشگاه نینتندو در دسترس است. با وجود این درجه‌بندی، احتمال می‌رود کاربران غیر ژاپنی هم بالاخره بتوانند نسخه‌ی اول را تجربه کنند.

با توجه به اینکه Super Mario Galaxy شاید کاملاً با کنسول Wii U سازگار نباشد، کاربران این کنسول احتمالاً به کنترلر Wiimote برای بازی کردن نیاز داشته باشند. با اینکه این مورد هنوز تهیه نشده اما اگر قصد تهیه‌ی این بازی برای کنسول خود را دارید، بهتر است یک Wiimote همراه خود داشته باشید.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده