نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

نخسه بتای عمومی بازی Fable: Legends تا بهار ۲۰۱۶ تاخیر خورد

استودیو لایِن‌هِد اعلام کرده که نسخه بتای عمومی بازی Fable Legends را با تاخیری چند ماهه در بهار سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی Fable Legends یک نسخه فرعی از سری بازی‌های Fable استودیو لایِن‌هِد است که به صورت رایگان (Free to Play) برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی در حال حاضر در مرحله بتای محدود است و پیش از این قرار بود تا پایان سال ۲۰۱۵ وارد مرحله بتای عمومی شود. ولی امروز مایکروسافت، ناشر بازی، اعلام کرد که این اقدام تا بهار سال ۲۰۱۶ (بهار ۹۵) به تعویق افتاده است.

البته استودیو لایِن‌هِد دلایل نسبتا قانع‌کننده‌ای برای به تعویق انداختن بازی دارد و در این خصوص پستی در سایت رسمی خود منتشر کرده که به شرح زیر است:

اگر بخواهیم حقیقت را بگوییم، انتظار نداشتیم که بازی Fable Legends تا این حد وسیع باشد! ما یک بازی چند‌نفره خاص و منحصر‌به‌فرد از ترکیب سبک‌های نقش‌آفرینی و استراتژیک همزمان ساختیم که تجربه بسیار خوبی بر روی کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی با ویندوز ۱۰ ارائه خواهد داد.

در حال حاضر تصمیم گرفتیم تا بتای محدود بازی را مدت زمانی طولانی‌تر در اختیار کاربران قرار دهیم و بازخورد آن‌ها را در مورد بخش‌های مختلف این نسخه بسنجیم. به همین دلیل هم بر‌خلاف وعده پیشین، نسخه بتای عمومی بازی در طی تعطیلات سال نو میلادی عرضه نخواهد شد. به دلیل تاخیر پیش‌آمده از تمامی طرفداران عذر‌خواهی  می‌کنیم. ولی تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا نسخه‌ای که بهار سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود، یک بازی بسیار خوب باشد.

نظرات خود را در مورد تاخیر نسخه بتای عمومی بازی Fable Legends با زومجی در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده