نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

امکان میزبانی سرور اختصاصی در نسخه ایکس‌باکس وان بازی Ark: Survival Evolved

نسخه دسترسی زودتر (Early Access) بازی Ark: Survival Evolved که قرار است فردا برای اعضای Preview کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شود، اجازه «میزبانی سرور اختصاصی» را به بازیکنان می‌دهد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

جِسی رَپزاک، موسس استودیو وایلدکارد در صحبت‌های جدید خود اعلام کرده اگر بازیکنان «دو کنسول ایکس‌باکس وان» در کنار یکدیگر داشته باشند، می‌توانند از یکی از آنها به‌عنوان سرور اختصاصی خود استفاده کنند.

پس از انجام این کار، بازیکنان می‌توانند ۵۰ نفر را به سرور اختصاصی خود دعوت و با یکدیگر به انجام بازی بپردازند. انجام این کار به‌صورت معمولی به یک «پی‌سی گران قیمت و چند هدست» احتیاج دارد. با این حال اگر دو کنسول ایکس‌باکس وان در کنار یکدیگر داشته باشید (می‌توانید کنسول دوم را از دوستانتان قرض بگیرید)، می‌توانید به‌صورت رایگان میزبان سرور اختصاصی خود در بازی Ark: Survival Evolved شوید.

نسخه دسترسی زودتر بازی Ark: Survival Evolved که در ماه ژوئن در شبکه استیم منتشر شد، فردا در اختیار اعضای Preview کنسول ایکس‌باکس وان قرار خواهد گرفت. نسخه دسترسی زودتر بدین معناست که روند تولید بازی هنوز به اتمام نرسیده و در نسخه نهایی، شاهد تغییرات بسیار زیادی خواهید بود.

رَپزاک در ادامه صحبت‌های خود گفته عملکرد کنترلر ایکس‌باکس وان نسبت به نسخه رایانه‌های شخصی «بسیار بهبود یافته» است. وی همچنین گفته این نسخه «روان‌ترین تجربه» از بازی Preview را در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

کاربران ایکس‌باکس وان همچنین قرار است بسته الحاقی «Founder's» که شامل پوسته و محتویات دیگر است را هم به‌صورت رایگان دریافت کنند.

نسخه Early Access بازی Ark: Survival Evolved هم‌اکنون از طریق شبکه استیم برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس است. همین نسخه فردا در اختیار اعضای Preview کنسول ایکس‌باکس وان هم قرار خواهد گرفت.

بازی Ark: Survival Evolved که توجهات زیادی را به خود جلب کرده، از نظر شبکه یوتیوب در لیست ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۱۵ قرار گرفت.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده