نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تاریخ انتشار Turok Remastered مشخص شد

چندی پیش بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نسخه ریمستر شده‌ای از بازی Turok برای رایانه‌های شخصی‌ توسط استودیو های نایت دایو در دست ساخت است. امروز تاریخ انتشار این بازی مشخص شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش، استودیو نایت دایو اعلام کرد که در حال ساخت یک نسخه بازسازی شده از قسمت اول این مجموعه برای رایانه‌های شخصی‌ است. امروز این استودیو، اعلام کرد که بازی Turok Remastered در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) بر روی فروشگاه‌های استیم، GOG و هامبل باندل در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بازی Turok اولین بار در سال ۱۹۹۷ و برای کنسول نینتندو 64 و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد. نام این بازی Turok: Dinosaur Hunter بود و گیمر را در نقش یک شکارچی دایناسور قرار می‌داد که در زمان سفر می‌کرد و باید به مبارزه با ولوسیراپتورها، بیگانگان فضائی و ولوسیراپتورهای روبات می‌پرداخت و آنها را با استفاده از انواع و اقسام گوناگونی از اسلحه‌ها، از تیر و کمان گرفته تا اسلحه‌های لیزری، از بین می‌برد.

این بازی که توانست با موفقیت نسبتا خوبی‌ مواجه شود، چند دنباله و نسخه فرعی براساسش ساخته شد که از جمله معروف‌ترین آنها می‌توان به Turok: Evolution در سال ۲۰۰۲ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 2، ایکس‌باکس و گیم‌کیوب و همچنین نسخه بازسازی شده‌ای در سال ۲۰۰۸ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی‌، ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 اشاره کرد.

استودیو‌های نایت دایو، پیش از این وظیفه بازسازی بازی‌های کلاسیکی مانند Strife: veteran Edition و System Shock: Enhanced Edition را بر عهده داشت.

منبع: IGN