نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

رییس ایکس‌باکس: کنترلر‌های الیت ایکس‌باکس وان «دیوانه‌وار» می‌فروشد!

فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت، اعلام کرده که کنترلر‌های الیت کنسول ایکس‌باکس وان فروشی عالی و فراتر از حد انتظار را تجربه می‌کنند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

مایکروسافت کنترلر‌های الیت کنسول ایکس‌باکس وان را آبان ماه و همزمان با عرضه بازی Halo 5: Guardians به بازار عرضه کرد. حال فیل اسپنسر اعلام کرده که این کنترلر‌های قابل شخصی‌سازی، فروش بسیار بالایی داشته‌اند. وی اخیرا با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود، اعلام کرد که تعداد کنترلر‌های اولیه عرضه شده به بازار خیلی سریع فروخته شدند و پس از آن هم هر زمان مایکروسافت تعداد بیش‌تری از این کنترلر‌ها به بازار عرضه می‌کند، با فروش بسیار سریع تمامی آن‌ها مواجه می‌شود. اسپنسر همچنین در ادامه و در پاسخ به سوال یکی از طرفداران که موفق به خرید این کنترلر ۱۵۰ دلاری شده بود، گفت:

خوشحالم که توانستید یکی از کنترلر‌های الیت ایکس‌باکس وان را خریداری کنید. ما سعی می‌کنیم کنترلر‌های بیش‌تری به بازار عرضه کنیم، ولی میزان فروش این کنترلر‌ها بسیار بالا است و به همین دلیل هم همواره با کمبود موجودی روبرو هستیم.

جالب است بدانید که اگر الان به فروشگاه رسمی مایکروسافت یا خرده‌فروشی‌هایی مثل گیم‌استاپ، تارگِت و آمازون مراجعه کنید، در مقابل نام این کنترلر برچسب «تمام شد» را مشاهده خواهید کرد! البته یک روش دیگر نیز برای به‌دست آوردن این کنترلر‌ها وجود دارد و آن خرید مدل الیت کنسول ایکس‌باکس وان است که طی ماه جاری عرضه شده است. این مدل از کنسول‌های نسل هشتمی مایکروسافت، هم‌اکنون به قیمت ۴۵۰ دلار قابل خرید است.

همچنین اگر هنوز از کنترلر‌های قدیمی کنسول ایکس‌باکس وان استفاده می‌کنید، مایکروسافت چندی پیش امکان شخصی سازی این کنترلر‌ها را هم فراهم کرد که می‌توانید جزییات و چگونگی انجام این کار را در زومجی مشاهده کنید.

آیا شما انتظار چنین فروش عالی را از کنترلر الیت ایکس‌باکس وان داشتید؟ نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده