نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۵

تماشا کنید: اولین تریلر فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها»، از سری هری‌ پاتر

کمپانی برادران وارنر اولین تریلر فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» را منتشر کرده است. این فیلم به عنوان یک اقتباس سینمایی از رمانی به همین نام ساخته می‌شود که نوشته جی‌.کی‌.رولینگ، نویسنده سری هری پاتر، است. با زومجی و تماشای تریلر فیلم همراه باشید.

فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them به عنوان یک فیلم فرعی از سری محبوب هری پاتر توسط کمپانی فیلم‌سازی برادران وارنر و به کارگردانی دیوید یِتس ساخته می‌شود. این فیلم روایتگر داستان یک محقق جوان با نام نیوت اسکامندر (با بازی ادی رِدمین) است که اکثر دوران زندگی خود را صرف جستجو برای پیدا کردن موجودات افسانه‌ای در سراسر جهان کرده است. در این فیلم شاهد خواهیم بود که اسکامندر در سال ۱۹۲۰ در شهر نیویورک است و تلاش می‌کند تا تعدادی موجود افسانه‌ای را پیدا کرده و بررسی کند.

کارگردان فیلم چندی پیش اعلام کرده بود که این اثر المان‌های زیادی از ژانر «کمدی رمانتیک» خواهد داشت و از لحاظ فضاسازی شباهت‌های زیادی با «هری پاتر: جام آتش» دارد که چهارمین قسمت از سری فیلم‌های هری پاتر است. همچنین از دیگر بازیگران فیلم هم میتوان به کاترین واتِرسون، اِزرا میلر و کالین فارِل اشاره کرد.

تریلری که اخیرا از فیلم منتشر شده، جزییات چندانی از داستان آن ارایه نمی‌دهد. ولی در عوض می‌توان با تماشا آن بیش‌تر با شخصیت اصلی فیلم و خصوصیات وی آشنا شد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

|

فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها برای اکران در تاریخ ۲۷ آذر ۹۵ برنامه‌ریزی شده است و فیلم‌برداری آن نیز از ماه مرداد سال جاری آغاز شده است.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده