نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید: کرایتک بازی The Climb را برای هدست واقعیت‌مجازی ریفت معرفی کرد

کرایتک، سازنده بازی‌های Crysis و Ryse: Son of Rome، امروز با انتشار تریلری از یک بازی جدید واقعیت مجازی به نام The Climb رونمایی کرد. این بازی در انحصار هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی آلمانی‌ کرایتک که چندی پیش اعلام کرد بازی Robinson: The Journey را برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR در دست ساخت دارد، امروز از بازی جدیدی به نام The Climb رونمایی کرد که به صورت انحصاری برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت منتشر می‌شود. این بازی یک بازی صخره‌نوردی است که گیمر را در نقش صخره‌نوردی قرار می‌دهد که باید از صخره‌های خطرناکی بدون کمک گرفتن از هیچگونه طنابی صعود کند. شما در بازی کنترل دست‌های این صخره‌نورد را بر عهده دارید و می‌توانید با استفاده از کنترلر ایکس‌باکس وان (که در بسته‌بندی آکيولس ریفت قرار خواهد داشت) یا با استفاده از کنترلرهای لمسی آکیولس به کنترل این دست‌ها بپردازید.

گیم‌پلی بازی دقیقا مانند واقعیت طراحی شده است و شما باید با بررسی‌ صخره‌ها، بهترین مکان را برای گذاشتن دست خود انتخاب کنید. همچنین عرق کردن دست‌ها و استفاده از گچ برای از بین بردن اصطکاک نیز در بازی گنجانده شده است.

علاوه بر تمام موارد بالا، بازی همچنین دارای یک بخش تمرینی و چندین درجه سختی مختلف است. در ادامه شما را به تماشای تریلر منتشر شده از بازی دعوت می‌کنیم:

|

بازی The Climb دارای چندین منطقه مختلف است که به صورت فوق‌العاده‌ طبیعی‌ برای بازی طراحی شده‌اند و توسط کرای‌انجین، موتور اختصاصی کرایتک ساخته شدند. جیسون رابین، رئیس استودیوهای جهانی‌ آکیولس، با انتشار بیانیه‌ای در مورد این بازی گفت:

کرایتک با استفاده از موتور کرای‌انجین، بازی‌های فوق‌العاده زیبا و فراگیری تولید کرده است. دموهای اولیه محصولات آنها برای تکنولوژی واقعیت مجازی توجه بسیاری از عموم را به خود جلب کرده است و دیدن اینکه این کمپانی توانایی این را دارد که با استفاده از هدست ریفت ایده‌های خود را پیاده سازی کند، بسیار خوشنود کننده است.

بازی The Climb تلفیق بسیار زیبایی‌ از هنر و هیجان است که یک تجربه کاملا منحصر به‌فرد را در ژانر ماجراجویی به هدست ریفت می‌آورد.

بازی The Climb هنوز تاریخ انتشار مشخصی‌ ندارد و مشخص نیست که آیا در بین بازی‌های زمان عرضه هدست آکیولس ریفت (که قرار است در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ عرضه شود) قرار خواهد داشت یا خیر.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده