// چهار شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۳

رسما تایید شد: همکاری کوجیما و سونی برای ساخت یک بازی انحصاری پلی‌استیشن 4

روز گذشته هیدیو کوجیما رسما از کونامی جدا شد و حالا با تاسیس استودیو کاملا مستقل کوجیما پروداکشنز و رونمایی از لوگو رسمی آن، اعلام کرد که اولین پروژه این استودیو یک بازی انحصاری پلی‌استیشن خواهد بود.

انتظار داشتیم که کوجیما نام دیگری برای استودیو مستقل خود انتخاب کند ولی حالا در کمال تعجب می‌بینیم که وی نام استودیو خود را از کونامی آورده و بر روی استودیو مستقل و جدید خود گذاشته است. روز گذشته هیدیو کوجیما، کارگردان افسانه‌ای سری بازی‌های متال گیر به طور رسمی از کونامی جدا شد و طبق گزارشات، چندین نفر از افراد استودیو قبلی به کوجیما ملحق شده‌اند.

ption id="attachment_88225" align="aligncenter" width="800"]kojima Productions لوگو استودیو مستقل کوجیما پروداکشنز

کوجیما در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد:

ارتباط من با کونامی امروز، ۱۵ دسامبر به پایان رسید. با این حساب امروز برای من یک آغاز جدید است. من متعهد هستم تا زمانی که زنده‌ام به تولید محصولات خلاقانه ادامه‌ دهم.

وی در ادامه گفت:

استودیو جدید تمام تمرکز و تلاش خود را برای توسعه محصولاتی می‌گذارد که مرزهای نوآوری و خلاقیت را به نفع مصرف‌کنندگان (گیمرها) سراسر جهان بشکافند.

به دنبال این صحبت‌ها، کوجیما پروداکشنز رسما تایید کرد که اولین محصول این استودیو یک بازی انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 کمپانی سونی خواهد بود.

همچنین کوجیما به همراه اندرو هاوس، مدیرعامل بخش سرگرمی‌های کامپیوتری شرکت سونی، در ویدیویی این همکاری جدید را اعلام کردند.

لازم به ذکر است که استودیو Kojima Productions کاملا مستقل بوده و متعلق به سونی یا هیچ کمپانی دیگری نیست، اما همانطور که اعلام شد، بازی جدید این استودیو در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 خواهد بود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده