نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۵

راهنمای Fallout 4: آموزش پیوستن به انجمن Institute

در ادامه سری مقالات آموزشی بازی فال‌اوت 4، در این قسمت راهنمای پیوستن به انجمن The Institute را آموزش خواهیم داد. با زومجی همراه باشید.

پیش از این، آموزش پیوستن به انجمن‌های The Brotherhood of Steel و Railroad را ارائه کرده‌ایم که اولی کار دشواری نیست و دومی هم پس از حل معمای در ورودی، کار خاصی ندارد. با این حال گروه The Institute شاید دشوار‌ترین نوع پذیرش را در بین گروه‌های مختلف فال‌اوت 4 داشته باشد. چرا که برای ملاقات با این گروه، باید تا اواخر Act II بازی منتظر بمانید که به معنای تمام کردن اکثریت کوئست‌های داستان اصلی بازی است. ولی پیش از بسط دادن بیش‌تر نحوه‌ی پیوستن به این گروه، بهتر است کمی با آن‌ها و باور‌هایشان آشنا شویم.

قبل از شروع جنگ بزرگ، گروهی از دانشمندان دانشگاه بوستون گروه Institute را تشکیل دادند که هدف آن‌ها انجام آزمایشاتی خاص برای پیش‌رفت جامعه بشریت بود. ولی پس از شروع جنگ و انفجار اتمی، فقط تعداد کمی از اعضای این گروه زنده ماندند که در پناه‌گاه‌ها مستقر بودند. این افراد پس از مدتی و در سال ۲۱۱۰ تصمیم گرفتند تا دوباره گروه Institute را تشکیل دهند و تحقیقات پیش از جنگ خود را ادامه دهند. هدف اصلی این گروه، ساخت ربات‌های فرا‌انسانی با نام Synth بود که در حال حاضر سه نسل از آن‌ها ساخته شده‌اند. گروه Institute قصد داشت تا با ساخت ربات‌های Synth و انجام تحقیقات مختلف به بازماندگان انفجار اتمی کمک کنند. ولی نوعی بی‌اعتمادی دو‌طرفه باعث شد تا مردم با این گروه همکاری نکنند و در نتیجه اعضای این گروه تصمیم گرفتند تا تمام عاملین جنگ و ویرانی دنیا را که همان انسان‌ها هستند، از بین ببرند و دنیای جدید را به شکل دلخواه خودشان بسازند.  این گروه تمامی تشکیلات خود را در اعماق زمین بنا کرده و برای به‌دست آوردن منابع هم از ربات‌های Synth استفاده می‌کند. به همین دلیل هم اعضای گروه Railroad، گروه مقابل Institute، اعتقاد دارند که آن‌ها ربات‌های Synth را به بردگی گرفته‌اند. حال اگر به اعتقادات این گروه علاقه‌مند هستید، می‌توانید با دنبال کردن راهنمای زیر به آن‌ها ملحق شوید.

مقالات منتشر شده تا به امروز

1
2
3
4
5
6

fallout4-guide-railroad-768x512

«در نگارش این مقاله سعی شده تا حد امکان جزییاتی از داستان بازی فاش نشود. ولی در حالت کلی بهتر است پس از تمام کردن کوئست‌های اصلی بازی آن را بخوانید.»

آخرین کوئست Act II بازی فال‌اوت 4 Institutionalized نام دارد و در قسمت قبل از آن گیمر باید یک دستگاه مخصوص را پیدا کرده و به وسیله آن وارد تشکیلات گروه Institute شود. پس از ورود به این ساختمان، صدایی شما را راهنمایی خواهد کرد. با استفاده از راهنمایی‌های او مسیر را ادامه دهید تا به رهبر گروه Institute برسید که با نام «پدر» شناخته می‌شود. وی با حوصله به سوالات شما در مورد این انجمن پاسخ می‌دهد و در پایان به شما پیش‌نهاد می‌دهد تا به آن‌ها بپیوندید. پس از پذیرش درخواست پدر، می‌توانید آزادانه در محیط آزمایشگاه Institute گردش کنید.

ption id="attachment_88593" align="aligncenter" width="820"]The Father پدر، رییس گروه Institute است

پس از آن سعی کنید تا با گردش در آزمایشگاه، کمی بیش‌تر با اعضای آن آشنا شوید. صحبت کردن با کلیتون هولدرن در Bioscience lab باعث آشنایی هرچه بیش‌تر شما با اهداف گروه Institute می‌شود. اگر مولفه جذابیت (Charisma) بالایی دارید، صحبت کردن با جاستین آیو در Synth Retention Bureau و متقاعد کردن وی، اطلاعاتی سِری از انجمن Institute در اختیار‌تان می‌گذارد. پس از آن به Advanced Systems lab بروید و با دکتر مدیسون لی صحبت کنید. وی یک تراشه مخصوص را در Pip-Boy شما تعبیه خواهد کرد که امکان مسافرت سریع (Fast Travel) را به این مکان ممکن می‌کند.

ption id="attachment_88594" align="aligncenter" width="820"]Fallout-4-Dr-Li دکتر لی مدیسون با نصب تراشه‌ای در پیپ-بوی شما، امکان مسافرت سریع به Institute را فراهم می‌کند

پس از انجام این کار‌ها عضو رسمی گروه Institute خواهید شد و می‌توانید کوئست‌ها مربوط به این گروه را انجام دهید. فقط در نظر داشته باشید که گروه‌های The Brotherhood of Steel و Railroad و در حالت کلی مردم بوستون علاقه‌ای به این گروه و فعالیت‌هایشان ندارند و در نتیجه همکاری با آن‌ها شما را به یک شخص منفور در بین گروه‌های دیگر تبدیل خواهد کرد.

همچنین بر‌خلاف عضویت در گروه‌های پیشین، با پیوستن به این گروه امتیاز یا آیتم خاصی به شما تعلق نمی‌گیرد و تنها نکته مثبت آن، امکان مسافرت سریع به داخل Institute است.

اگر در بازی فال‌اوت 4، عضو این گروه شده‌اید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی در میان بگذارید.

برای مطالعه همه مقاله‌های آموزشی Fallout 4 هم می‌توانید به صفحه اختصاصی این مقالات مراجعه کنید.

منبع: USGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده