نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۰

بررسی ویدیویی بازی Just Cause 3

Just Cause 3 زیر سایه‌ی بازی‌های بزرگی که در یک ماه اخیر منتشر شدند روانه‌ی بازار شد. از هیجان و صحنه‌های نفس‌گیر گرفته تا باگ و لودینگ‌های طولانی را می‌توانید در تازه‌ترین دست‌پخت استودیوی آوالانچ پیدا کنید. با بررسی ویدیویی این بازی همراه زومجی باشید.

بعد از عملکرد نه چندان دلچسب Mad Max، کسانی که منتظر عرضه‌ی  سومین نسخه‌ی Just Cause بودند کمی نگران شدند و شاید سعی کردند انتظارهایشان را پایین بیاورند. اما آوالانچ همه‌ی نیروی خود را روی عنوانی که امضایش محسوب می‌شود گذاشته و آن را جدی‌تر گرفته است، کاری که ما به عنوان گیمر در قبال این بازی باید کاملاً از آن دوری کنیم. سری Just Cause همیشه سرشار از لحظات خنده‌دار و اکثراً غیرواقعی بوده که این دو ویژگی در سومین نسخه به اوج خود رسیده‌اند. اگر صرفاً به قصد لذت بردن سراغ بازی برویم،‌ از چیزی که تجربه خواهیم کرد ناامید نمی‌شویم.

در این میان البته مشکلات ریز و درشتی وجود دارند که بعضاً روی کیفیت تجربه‌ی بازی تأثیر می‌گذارند. اما اگر Just Cause 3 را به چشم یک بازی که هدفش فقط سرگرم‌کننده بودن است ببینید، حتماً لحظات خوبی در بازی خواهید داشت. در بررسی ویدیویی زیر بازی را از جنبه‌های مختلف سنجیده‌ایم و سعی کردیم رویکردی متناسب با اهداف بازی داشته باشیم و البته، صحنه‌های بسیار جالبی که در بازی رخ داد را هم در آن قرار داده‌ایم. پس بدون وقفه‌ی بیشتر، شما را به دیدن بررسی ویدیویی Just Cause 3 دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

 

[alert variation="alert-warning"]برای تهیه بازی Just Cause 3 و همچنین محصولات مرتبط با Xbox 360، PS4 و Xbox One به فروشگاه اینترنتی پی سی ایکس باکس مراجعه کنید.[/alert]

p30

زومجی چگونه یک بازی را بررسی می‌کند؟

درباره آیتم‌های ویدیویی اختصاصی زومجی

تهیه شده در استودیو زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده