نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

تریلر جدید بازی Uncharted 4 در هفته اول اکران اپیزود هفتم فیلم Star Wars پخش خواهد شد

علاقه‌مندانی که در هفته نخست اکران فیلم Star Wars: The Force Awakens این فیلم را در سینماها تماشا کنند، می‌توانند شاهد جدیدترین تریلر بازی موردانتظار Uncharted 4: A Thief's End هم باشند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

ظاهرا سونی برای آخرین روزهای تبلیغات بازی Uncharted 4: A Thief's End پول زیادی را خرج کرده است. کسانی که در هفته نخست اپیزود هفتم فیلم جنگ ستارگان این فیلم را تماشا کنند (همه‌ی ما می‌دانیم که میلیون‌ها نفر به انجام این کار خواهند پرداخت)، شاهد ویدیوی کاملا جدیدی هم از بازی آنچارتد 4 خواهند بود.

اگر امکان رفتن به سینماهایی که فیلم Star Wars: The Force Awakens را پخش می‌کنند دارید، می‌توانید جزو اولین کسانی باشید که شاهد نمایش جدیدی از ماجراجویی‌های نیتن دریک و همراهانش خواهند بود.

ظاهرا سونی به کیفیت بازی Uncharted 4 و موفقیت‌هایی که این محصول کسب خواهد کرد اعتماد کامل دارد. چراکه برای انجام تبلیغی در سینماهای هالیوود و آن هم در زمان اکران فیلمی از مجموعه جنگ ستارگان که میلیون‌ها طرفدار دارد، احتیاج به پرداخت پول بسیار زیادی است.

از آن‌جایی که سونی پول زیادی برای تبلیغ جدید بازی Uncharted 4 خرج کرده است، احتمالا برای چند‌هفته فقط افرادی موفق به دیدن آن به صورت رسمی خواهند شد که فیلم Star Wars: The Force Awakens را در سینما‌ها تماشا کنند.

قسمت هفتم جنگ ستارگان که توسط جی جی آبرامز کارگردانی شده و ستارگانی همچون هریسون فورد، مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو،  مکس فون سیدو و جان بویگا در آن‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند، در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۷ آذر) اکران خواهد شد.

از طرفی دیگر بازی Uncharted 4: A Thief’s End که آخرین ماجراجویی‌های دریک در این مجموعه قدیمی را به بازیکنان نشان خواهد داد، در تاریخ ۲۷ اسفند به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده