نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: بازی Hardware Rivals ماه آینده برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد

بازی Hardware Rivals دنباله بازی Hardware: Online Arena کنسول پلی‌استیشن 2 است که یک بازی آنلاین در سبک مبارزه با خودرو‌های جنگی  است و ماه آینده به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. با زومجی، جزییات خبر و تماشا تریلر همراه باشید.

بخش سرگرمی سونی بازی Hardware: Online Arena را در سال ۲۰۰۲ برای کنسول پلی‌استیشن 2 عرضه کرد و سپس با اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به این بازی، آن را تبدیل به یکی از اولین آثار چند‌نفره آنلاین کنسول‌های پلی‌استیشن کرد. حال پس از گذشت ۱۳ سال از این تاریخ، این کمپانی ژاپنی نسخه بعدی سری Hardware را با نام Rivals عرضه خواهد کرد که یک اثر انحصاری پلی‌استیشن 4 است و در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۱۶ (۱۵ دی) عرضه خواهد شد. سونی همچنین پس از اعلام تاریخ انتشار این بازی، تریلر هنگام عرضه آن را نیز منتشر کرده که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|

سونی همچنین اعلام کرده که گیمر در این بازی می‌تواند از بین تعداد زیادی خودرو‌های سنگین و سبک یکی را انتخاب کند و با سبک دلخواه خود با دیگر بازیکن‌ها مبارزه کند. این بازی همچنین شامل چندین حالت مختلف نبرد و چالش‌های متنوع خواهد بود و همچنین گیمر‌ها می‌توانند خودرو‌ها و سلاح‌های خود را به شکل دلخواه شخصی‌سازی کنند. لازم به ذکر است که نسخه بتای آزمایشی این بازی از چند ماه پیش در شبکه پلی‌استیشن قابل دسترسی بود و سازندگان با استفاده از بازخورد‌های گیمر‌ها مشکلات این نسخه از بازی را در نسخه نهایی آن برطرف کرده‌اند.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده