نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

مبارزات بازی The Surge به شکل تاکتیکی و تن به تن خواهند بود

The Surge بازی جدید استودیو دِک ۱۳ است که پیش از این سابقه ساخت بازی نقش‌آفرینی Lords of the Fallen را در کارنامه دارد. حال سازندگان توضیحاتی در مورد ویژگی‌های بازی را همراه با تعدادی تصویر هنری ارائه داده‌اند که می‌توانید در ادامه مطلب زومجی آن‌ها را مشاهده کنید.

جان کلوز، سازنده بازی The Surge، امروز پستی در سایت رسمی پلی‌استیشن منتشر کرد که اطلاعاتی جدید از این بازی نقش‌آفرینی در اختیار‌مان می‌گذارد. البته کلوز فعلا اطلاعاتی در مورد چگونگی گیم‌پلی بازی ارائه نداده است. ولی با استناد به صحبت‌های وی، در این بازی شاهد جامعه‌ای در زمان آینده خواهیم بود که به دلیل تصمیمات نا‌درست انسان‌ها رو به ویرانی است.

همچنین مبارزات این بازی حالتی تاکتیکی خواهند داشت و اکثرا به شکل تن به تن خواهند بود و با استفاده از اعضای مکانیکی خودتان باید با دشمنان مبارزه کنید. البته گیمر در این بازی از یک زره مخصوص هم استفاده می‌کند که قابل ارتقا است و می‌توان به اقتضای سبک دلخواه بازی قسمت‌های مختلف آن را ارتقا داد. کلوز همچنین در مورد تفاوت‌های این بازی با Lord of the Fallen هم گفت:

یکی از تفاوت‌های اصلی این بازی با Lords of the Fallen این است که در این اثر زمان بیش‌تری را صرف معرفی ویژگی‌های شخصیت خواهیم کرد. البته خبری از مراحل آموزشی طولانی و حوصله‌بر نخواهد بود و گیمر با پیشروی در بازی با ویژگی‌های مختلف شخصیت خود آشنا خواهد شد. در The Surge گیمر روش‌های زیادی برای شکست دادن دشمنان دارد و این روش‌ها به مرور زمان در اختیار وی قرار خواهد گرفت تا پس از رسیدن به قسمت مشخصی از بازی، چندین روش مختلف برای شکست دادن دشمنان در اختیار داشته باشد.

در ادامه هم می‌توانید سه تصویر هنری جدید این بازی را تماشا کنید:

the_surge_concept_art_3 the_surge_concept_art_1 the_surge_concept_art_2

بازی The Surge فعلا تاریخ انتشار دقیقی ندارد و فقط می‌دانیم که در سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده