نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

Street Fighter 5 از سیستم عامل استیم و کنترلر استیم پشتیبانی خواهد کرد

کپ‌کام امروز اعلام کرد که نسخه رایانه‌های شخصی بازی Street Fighter 5 در کنار ویندوز، از سیستم عامل استیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

زمان زیادی تا انتشار بازی Street Fighter 5 باقی‌ نمانده است. امروز کپ‌کام، سازنده بازی، اعلام کرد که این بازی در کنار سیستم عامل ویندوز از Steam OS، سیستم عامل کمپانی ولو نیز پشتیبانی خواهد کرد. Steam OS بر مبنای سیستم عامل لینوکس ساخته شده است و همین باعث شده که عده‌ای تصور کنند بازی برای این سیستم عامل نیز عرضه خواهد شد. اما کپ‌کام در این‌باره هیچ توضیحی نداده است.

در هنگام انتشار این خبر کپ‌کام اعلام کرد که اعضای تیم آنها به همکاری نزدیکی با ولو دارند و به زودی اطلاعات بیشتری را در اختیار طرفداران قرار خواهند داد.

همچنین، کپ‌کام افزود که بازی از کنترلر استیم نیز پشتیبانی خواهد کرد و در جدیدترین بتای بازی که هم‌اکنون در جریان است (این بتا از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ دسامبر (۲۷ تا ۲۹ آذر) در دسترس خواهد بود) طرفداران می‌توانند این ویژگی‌ را امتحان کنند.

|

بازی Street Fighter 5 در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) برای رایانه‌های شخصی‌ و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و در این بازی بازیکنان دو نسخه می‌توانند با هم به مبارزه بپردازند. در جریان کنفرانس خبری تجربه پلی‌استیشن، کپ‌کام از شخصیت جدیدی به نام فنگ رونمایی کرد که برای حملات خود از سم استفاده می‌کند.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده