نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۰

تماشا کنید: با ۱۲ دقیقه ویدیو گیم‌پلی بازی Mafia 3 همراه باشید

هِیدِن بلک‌من، سازنده بازی Mafia III، اخیرا بخش‌هایی از گیم‌پلی نسخه Pre Alpha بازی را برای سایت IGN اجرا کرده که حال ویدیویی ۱۲ دقیقه‌ای از آن منتشر شده است. در ادامه مطلب زومجی می‌توانید این تریلررا تماشا کنید.

2K گیمز اخیرا ویدیویی از گیم‌پلی نسخه Pre Alpha بازی Mafia 3 منتشر کرده که جزییات جدیدی از ویژگی‌های روند این بازی در اختیار‌مان می‌گذارد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در اولین نگاه به این ویدیو به چشم می‌خورد، جزییات گرافیکی بالای بازی است. این جزییات از نورپردازی‌های رنگارنگ بازی گرفته تا طراحی شخصیت‌ها و خودرو‌ها کاملا به چشم می‌آیند. به‌علاوه طراحی محیطی شهر نیو اورلئان هم بسیار زیبا و چشم‌نواز است که تمامی این موارد نوید یک اثر عالی را از لحاظ گرافیکی می‌دهند. گرافیک بازی همچنین شباهت‌های زیادی به اثر Sleeping Dogs دارد و نوع نورپردازی‌های آن کاملا یاد‌آور بازی مذکور است. البته یکی از مسائلی که در این ویدیو به چشم می‌آید، افت تعداد فریم بازی است که البته انتظار می‌رود در نسخه نهایی بازی این مشکلات برطرف شوند.

همچنین هیدن بلک‌من، در حین اجرای این بازی اعلام کرده که «قصد دارند حس یک بدل‌کار فیلم‌های هالیوودی را در این بازی به گیمر منتقل کنند». به همین دلیل هم برخی المان‌های گیم‌پلی بازی کمی اغراق‌آمیز طراحی شده‌اند.

بازی مافیا 3 داستان لینکلن کلی را روایت خواهد کرد که پس از بازگشت از جنگ ویتنام وارد نبردی انتقامی با مافیای ایتالیایی حاکم بر شهر نیو اورلئان می‌شود. همچنین ویتو اسکالتا، شخصیت اصلی مافیا 2، هم در این نسخه حضور خواهد داشت تا رابطی بین داستان نسخه‌های دوم و سوم بازی باشد. این اثر که توسط استودیو تازه‌تاسیس هنگِر 13 ساخته می‌شود، در سال ۲۰۱۶ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر ۱۲ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی را تماشا کنید:

|

نظرات خود را در مورد این ویدیو با زومجی در میان بگذارید.

منبع ویدیو: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده