نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

بن افلک نقش بتمن خود را متفاوت از دیگر بتمن‌ها توصیف می‌کند

بن افلک، هنرپیشه نقش بتمن در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) اطلاعات جالب جدیدی از نقش خود در این فیلم داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بن افلک که قرار است ایفای نقش بتمن در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت را بر عهده داشته باشد، در مصاحبه‌ای که اخیرا با مجله فرانسوی استودیو سین انجام داده، در مورد تفاوت‌های بتمنی که ایفای نقشش را بر عهده دارد با دیگر بتمن‌های تاریخ سینما توضیحاتی داد.  وی در این مصاحبه اعلام کرد که زک اسنایدر، کارگردان فیلم، از او خواسته که چه جنبه‌هایی از شخصیت بتمن را نشان بدهد. بنا به گفته‌های افلک، برخلاف فیلم‌های قبلی‌ بتمن که بر روی یک بروس وین جوان که تازه وارد لباس بتمن می‌شود تمرکز داشتند، وی بیشتر بر این نکته تاکید دارد که بتمن این فیلم، در سال‌های آخر فعالیت خود است. وی افزود که دوئل بتمن با سوپرمن به نوعی‌ قرار است تبدیل به میراثی شود که او می‌خواهد از خود به جای بگذارد:

در فیلم، بتمن فکر می‌کند که سوپرمن واقعا برای بشریت یک تهدید محسوب می‌شود و باور دارد که میراث او، از بین بردن سوپرمن خواهد بود.

در ادامه وی اعلام کرد جنبه‌ «بچه پولداری» بروس وین نیز در این فیلم به نمایش در خواهد آمد. بروس وین درفیلم سعی‌ می‌کند از زندگی‌ خود نهایت لذت را ببرد:

وی با زنان بی‌شماری رفت و آمد دارد، ماشین‌های زیادی دارد و به مهمانی‌های زیادی می‌رود و خوشگذرانی می‌کند. بروس وین این کارها را می‌کند تا فضای خالی‌ درون روح خود را پر کند.

در ادامه، افلک افزود که فضای خالی‌ درون روح بتمن در این فیلم باعث به وجود آمدن شخصیت بتمنی شده که با دیگر بتمن‌های تاریخ سینما تفاوت‌های اساسی‌ دارد. بر خلاف بتمن‌های پیشین که او فقط به دنبال اجرای عدالت و گیر انداختن شخصیت‌های شیطانی بود، در این فیلم شخصیت بتمن ناامید، عصبانی‌ و خشمگین است.

همچنین افلک گفت که هنگامی که با اسنایدر درباره این شخصیت حرف می‌زده، آنها به این نتیجه رسیدند که می‌خواهند نشان بدهند هر عملی‌، پیامدهای خود را دارد:

این فیلم خیلی‌ بیشتر از یک محصول سرگرم کننده است. کاری که ما می‌خواستیم انجام بدهیم این بود که نشان بدهیم خشونت پیامدهای بدی دارد. وقتی‌ که یک ساختمان خراب می‌شود، مردم کشته می‌شوند و این مردم برای همیشه از بین می‌روند.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

هنری کاویل، که در این فیلم ایفای نقش سوپرمن را بر عهده دارد، همچنین در این مجله مصاحبه کرده بود و درباره شخصیت خود توضیحاتی داده بود. یکی‌ از موضوعاتی که وی در این مصاحبه به آن‌ اشاره کرده بود، مقایسه‌ای بود که بالاخره بین وی و شخصیت سوپرمنی که کریستوفر رییوز قبلا ایفای نقش آن‌ را بر عهده داشت انجام خواهد گرفت. وی در اینباره گفت که تنها نکته مشابه درباره این دو نسخه از شخصیت سوپرمن، این است که هر دو نام‌شان سوپرمن است:

مقایسه کلارک کنتی که من بازی کردم با شخصیتی که کریستوفر رییوز بازی کرده، اجتناب ناپذیر است. کلارک کنت من تا آنجایی که می‌تواند دوست دارد که در صدر اخبار نباشد و از نظرها پنهان باشد.

هیچکدام از این دو هنرپیشه درباره دعوا و مبارزه‌ای که قرار است بین این دو صورت بگیرد، در این مصاحبه حرفی‌ نزدند.

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، چندی پیش بن افلک اعلام کرده بود که فشار بسیار زیادی برروی این فیلم وجود دارد. همچنین کریستین بیل به شایعات حضورش در فیلم خاتمه داد. پیش از آن هم تهیه کننده فیلم درباره داستان فیلم حرف‌هایی زده بود.

فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. در این فیلم علاوه بر افلک و کاویل، گل گدوت در نقش واندر وومن بازی خواهد کرد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده