نویسنده: محمد رستمی
// یکشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: تیزر بسته الحاقی زامبی Call of Duty Black Ops 3

استودیو تری‌آرک اوایل سال ۲۰۱۶ بسته الحاقی Awakening‌ را برای Call of Duty Black Ops 3 ارائه خواهد کرد. علاوه بر این بسته الحاقی دیگری نیز برای Black ops 3 در حال توسعه است، این بسته Black Ops 3 Zombies نام خواهد داشت. برای جزئیات بیشتر در ادامه‌ی مطلب با زومجی همراه باشید.

کمپانی تری‌آرک تا چند ماه آینده DLC ‌جدیدی برای بلک آپس ۳ عرضه خواهد کرد. امروز این کمپانی  تیزری از این بسته الحاقی ارائه کرد تا طرفداران را هرچه بیشتر هیجان زده کند. در این ویدیو جیسون بلاندل، کارگردان بسته الحاقی زامبی این بازی، حضور دارد که در مورد پروژه و کار سخت تیم توسعه صحبت می‌کند.

در ادامه می‌توانید این تیزر منتشر شده را مشاهده کنید:

|

بازی Call of Duty: Black Ops 3  در ۶ نوامبر ۲۰۱۵ (۱۵ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر شد. ما در زومجی این بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به آن نمره خوب ۸ را دادیم. دانیال نوروزی در نقد خود از بازی نوشت:

Call of Duty: Black Ops 3 از آن دست بازی‌هایی است که باید بدون توجه به نامی که یدک می‌کشد، آن را بازی کرد و لذت برد. تنها بخشی که نمی‌توان ایراد خاصی به آن وارد کرد، چند نفره‌ی آنلاین و با کمی ارفاق، بخش زامبی بازی است که هرچقدر هم مخالفش باشید، باز هم می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. اما از طرف دیگر، بخش داستانی که از اول مجموعه، جزو پیکره اصلی بازی محسوب می‌شده است، در این قسمت به شدت ضعیف و با پیچید‌گی بی‌جهت ارا‌ئه شده که نه تنها لذت بخش نیست، بلکه باعث گیجی هرچه بیشتر بازیکن می‌شود!

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده