نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

حمله استورم تروپرها و دروید های جنگ ستارگان به کاخ سفید!

روز گذشته با اکران فیلم Star Wars: The Force Awakens برای اعضای خانوادگان سربازان آمریکا در کاخ سفید، مقر ریاست جمهوری این کشور مصادف بود. به همین مناسبت کمپانی دیزنی یک استورم تروپر و یک دروید R2-D2 را به کاخ سفید فرستاد! با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

دیروز و در جریان سخنرانی جاش ارنست،‌ سخنگوی کاخ سفید، یک دروید R2-D2 و یک سرباز استورم تروپر برروی صحنه و پشت سر وی حضور پیدا کردند! این دو شخصیت توسط دیزنی و به مناسبت اکران فیلم Star Wars: The Force Awakens در کاخ سفید برای خانواده‌های سربازانی که نشان ستاره طلایی (Gold Star) را دریافت کرده‌اند،‌ به عنوان سفیران فیلم به وایت هاوس فرستاده شده بودند.

Star-Wars-White-House-II

همچنین رئیس جمهور اوباما که دیروز آخرین کنفرانس خبری سال ۲۰۱۵ خود را برگزار کرد، در این‌باره گفت:

همانطور که متوجه شدید، این کنفرانس خبری من مهم‌ترین اتفاق امروز کاخ سفید نیست! امروز فیلم Star Wars: The Force Awakens برای اعضای خانواده سربازانی که نشان ستاره طلایی را دریافت کرده‌اند، در اینجا به نمایش درخواهد آمد.

در انتها رئیس جمهور آمریکا سخنرانی خود را با این جمله به پایان رساند:

خب، من از همگی خداحافظی می‌کنم چون باید به Star Wars برسم!

|

قسمت هفتم جنگ ستارگان توسط جی جی آبرامز کارگردانی شده است و ستارگانی همچون هریسون فورد، مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی،جان بویگا، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو و مکس فون سیدو در آن‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۷ آذر) اکران شد و در همان روز نخست توانست با فروش ۵۷ میلیون دلاری خود رکورد بشکند.

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه مخصوص به فیلم Star Wars The Force Awakens مشاهده کنید.[/alert]

منبع: Foxtrot Alpha


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده