// دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

فن‌آوری جدید به کار رفته در HTC Vive ماه آینده به نمایش در خواهد آمد

یکی از دلایلی که اچ‌تی‌سی و ولو اخیرا عرضه هدست واقعیت مجازی  وایو را به تعویق انداختند، این است که اچ‌تی‌سی به پیشرفت بسیار بزرگی در این فن‌آوری دست یافته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بر طبق گزارش ان‌گجت، شر وانگ، مدیرعامل اچ‌تی‌سی، در گردهمایی توسعه‌دهندگان Vive Unbound در پکن گفته که آنها به دلیل دست یافتن به پیشرفت بسیار بزرگی در تکنولوژی هدست واقعیت مجازی وایو، عرضه آن را به اوایل سال آینده میلادی موکول کرده‌اند. وانگ می‌گوید که این موفقیت به حدی قابل توجه بوده است که تیم سازنده هدست تصمیم گرفته زمان بیشتری را صرف بهبود این فن‌آوری کند، حتی اگر این عمل به معنای به تعویق انداختن تاریخ عرضه اولیه باشد:

ما به خاطر عرضه هرچه زودتر محصول نباید کاری کنیم که کاربران مجبور شوند که بعدا سیستم‌هایشان را تعویض کنند.

وانگ جزئیات بیشتری را در این‌باره ارائه نداد اما طبق گفته او این موفقیت بزرگ در نمایشگاه CES و در اوایل ماه ژانویه به نمایش درخواهد آمد. هدست واقعیت مجازی وایو ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ عرضه شود، اما اخیرا در خبری اعلام شد که عرضه این هدست واقعیت مجازی تا سال آینده به تعویق افتاده است.

با توجه به این خبر، سال آینده باید منتظر عرضه هدست‌های واقعیت مجازی مختلفی از کمپانی‌های بزرگی هم‌چون اچ‌تی‌سی، سونی و آکیولس باشیم.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما به هدست واقعیت مجازی وایو و به طور کل به آینده این تکنولوژی خوشبین هستید؟

منبع؛ Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده