نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

فروش ۵۱۷ میلیون دلاری Star Wars The Force Awakens در اولین هفته اکران خود

پس از اینکه Star Wars The Force Awakens توانست در شب اول اکران خود رکورد بشکند و به پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شود، در اولین هفته اکران خود نیز توانست رکورد تاریخ سینما را جابه‌جا کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

وب‌سایت ددلاین امروز در گزارشی اعلام کرد که فیلم Star Wars The Force Awakens توانست در آمریکای شمالی و در اولین هفته اکران خود ۲۳۸ میلیون دلار بفروشد. با اینکه منبع خبر اعلام کرده که فروش واقعی‌ فیلم بسیار بیشتر از این عدد اعلام شده است، همین ۲۳۸ میلیون دلار فروش نیز فیلم را با فاصله نسبتا زیاد به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما در اولین هفته اکران تبدیل کرده است. پیش از این فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World) با ۲۰۸.۸ میلیون دلار فروش در اولین هفته اکران خود رکورددار بود.

دانلود تریلر با کیفیت 360p | دانلود تریلر با کیفیت 720p

الن هورن، رئیس استودیوهای دیزنی در بیانیه‌ای در این‌باره گفت:

تمرکز اصلی‌ ما ساختن فیلمی بود تا بتوانیم یک تجربه منحصر به فرد جنگ ستارگان برای طرفداران این سری فراهم کنیم. جی جی آبرامز، کتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم و تیم لوکاس فیلم فوق‌العاده عمل کرده‌اند.

از تمام طرفداران خودمان در سرتاسر دنیا که باعث موفقیت شگفت انگیز فیلم شدند تشکر می‌کنیم. همچنین از تمامی طرفداران که فیلم را دید‌ند و داستان آن‌ را برای دیگران اسپویل نکردند واقعا سپاسگزاریم.

در نظر داشته باشید که رقم ۲۳۸ میلیون دلار فقط میزان فروش فیلم در آمریکای شمالی است. این فیلم در سرتاسر جهان تا به حال توانسته به فروش خیره کننده ۵۱۷ میلیون دلاری دست پیدا کند.

قسمت هفتم جنگ ستارگان توسط جی جی آبرامز کارگردانی شده است و ستارگانی همچون هریسون فورد، مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو،  مکس فون سیدو و جان بویگا در آن‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۷ آذر) اکران شد.

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، چندی پیش اعلام شد قسمت هفتم جنگ ستارگان درجه سنی بالای ۱۳ سال را دریافت کرده است. همچنین نویسنده فیلم در مصاحبه‌ای اعلام کرد که The Force Awakens یک فیلم علمی‌ تخیلی‌ نیست و افزوده بود که قسمت‌های بعدی این مجموعه نیز کاملا با هم فرق خواهند داشت.

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه مخصوص به فیلم Star Wars The Force Awakens مشاهده کنید.[/alert]

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده