نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

تبریک اسپیلبرگ و عوامل سازنده دنیای ژوراسیک به Star Wars: The Force Awakens

فیلم Star Wars: The Force Awakens در ۴ روزی که اکران خود را آغاز کرده است، رکورد فروش هفته اول تاریخ سینما را که پیش از این در اختیار فیلم دنیای ژوراسیک بود، شکست. حال عوامل فیلم دنیای ژوراسیک این مساله را به آنها تبریک گفته‌اند. با زومجی همراه باشید.

فیلم دنیای ژوراسیک که در تابستان اکران شد، به فاتح بلامنازع گیشه در زمان اکرانش تبدیل شد و توانست رکورد فروش هفته اول تاریخ سینما را به نام خودش ثبت کند اما با آمدن زمستان و اکران Star Wars: The Force Awakens، تمامی رکوردهای شکسته شده توسط دنیای ژوراسیک دوباره جابجا شدند. عوامل فیلم دنیای ژوراسیک، این موفقیت را به عوامل فیلم جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود تبریک گفته‌اند.

تابستان گذشته، فیلم دنیای ژوراسیک، محصول کمپانی یونیورسال توانست با اکران خود رکورد فیلم انتقام‌جویان (Avengers)  را جابجا کند و به همین مناسبت استودیوهای مارول که تحت مالکیت دیزنی است، این اتفاق را به سازندگان فیلم تبریک گفتند. حال اینبار که فیلمی از دیزنی توانسته رکورد را دوباره جابجا کند، عوامل سازنده فیلم دنیای ژوراسیک، این اتفاق را به کمپانی دیزنی تبریک گفته‌اند! استیون اسپیلبرگ و فرانک مارشال، تهیه کنندگان فیلم و کالین ترورو، کارگردان آن‌ (که قرار است قسمت نهم جنگ ستارگان را نیز کارگردانی کند) با انتشار عکسی‌ در توییتر این موفقیت را به عوامل سازنده Star Wars: The Force Awakens تبریک گفتند که در زیر می‌توانید عکس منتشر شده را مشاهده کنید:

Star Wars Jurassic World

قسمت هفتم جنگ ستارگان توسط جی جی آبرامز کارگردانی شده است و ستارگانی همچون هریسون فورد، مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو،  مکس فون سیدو و جان بویگا در آن‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۷ آذر) اکران شد. این فیلم توانست در اولین هفته اکران خودش در سرتاسر جهان به فروشی معادل با ۵۱۷ میلیون دلار دست پیدا کند.

دانلود تریلر با کیفیت 360p | دانلود تریلر با کیفیت 720p

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، چندی پیش نویسنده فیلم در مصاحبه‌ای اعلام کرد که The Force Awakens یک فیلم علمی‌ تخیلی‌ نیست و افزوده بود که قسمت‌های بعدی این مجموعه نیز کاملا با هم فرق خواهند داشت.

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه مخصوص به فیلم Star Wars The Force Awakens مشاهده کنید.[/alert]

منبع:‌ Comic Book Movie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده