نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

مدیر سابق راک‌استار تصاویر جدیدی از بازی مرموز Agent فاش کرد

یکی از طراحان سابق کمپانی راک‌استار اخیرا چندین تصویر هنری از بازی Agnet فاش کرده که طراحی ساختمان‌ها و همچنین محیط‌های شهری بازی را نشان می‌دهند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

Agent یکی از بازی‌های راک‌استار بود که در سال ۲۰۰۹ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 3 معرفی شد و حال پس از گذشت ۶ سال هنوز تکلیف این بازی مشخص نشده است. این وضعیت در حالی است که اگر به شبکه Social Club راک‌استار مراجعه کنید، عبارت «به زودی عرضه می‌شود» در برابر اسم این بازی ثبت شده است. حال یکی از طراحان هنری این اثر تصاویری از آن منتشر کرده که مدل‌سازی ساختمان‌ها و همچنین طراحی‌های شهری بازی را نشان می‌دهند. وی همچنین پس از انتشار این تصاویر اعلام کرده زمانی که در حال کار بر روی این بازی بودند، راک‌استار از آن‌ها خواسته تا با متوقف کردن پروژه به تیم سازنده GTA V ملحق شوند. در ادامه می‌توانید تصاویر فاش شده از Agent را تماشا کنید:

انتشار این تصاویر جدید از بازی دو احتمال را در مورد آن ممکن می‌کنند. یا این‌که راک‌استار کلا بی‌خیال بازی شده و به همین دلیل اجازه انتشار این تصاویر را داده است؛ یا این‌که بازی در حال بازسازی برای عرضه روی کنسول پلی‌استیشن 4 است و به زودی باید منتظر توضیحات جدیدی در مورد آن باشیم.

به نظر شما کدام یک از این احتمالات به واقعیت نزدیک‌تر است؟

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده