نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

بازی Final Fantasy XV برای رایانه‌های شخصی عرضه نخواهد شد

در حالی که اکثر نسخه‌های اخیر سری فاینال فانتزی در کنار کنسول‌ها برای رایانه‌های شخصی هم عرضه می‌شوند، به نظر می‌رسد که Final Fantasy XV یک بازی انحصاری کنسولی خواهد بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

هاجیما تاباتا، سازنده بازی Final Fantasy XV، اخیرا طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که اسکوئر انیکس در حال حاضر قصد ندارد این اثر را برای رایانه‌های شخصی هم عرضه کند:

اسکوئر انیکس هرگز برنامه‌ای برای عرضه بازی بر روی رایانه‌های شخصی نداشته است. حتی اگر زمانی تصمیم بگیریم که Final Fantasy XV را بر روی این پلتفرم هم عرضه کنیم، باید تغییرات زیادی در بخش‌های مختلف آن صورت بگیرد تا بازی برای پی‌سی مناسب باشد.

صحبت‌های تاباتا در حالی مطرح شده که چندی پیش اعلام شد نسخه Pre-Beta بازی Final Fantasy XV در حال حاضر بر روی رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 قابل اجرا است. به‌علاوه این ناشر بزرگ اخیرا سه‌گانه Final Fantasy XIII را به طور کامل برای پی‌سی بازسازی کرد و این اتفاق در مورد Final Fantasy VI هم رخ داده است.

به هر حال با استناد به صحبت‌های تاباتا، Final Fantasy XV در تاریخ نا‌مشخصی از سال ۲۰۱۶ فقط برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که تاریخ انتشار دقیق این بازی قرار است طی رویدادی در اسفند ماه سال جاری اعلام شود.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده