نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

اطلاعات جدید ESRB از بازی Far Cry: Primal، از خشونت بالای این اثر خبر می‌دهند

سیستم درجه‌بندی سنی ESRB اخیرا بازی Far Cry: Primal را رتبه‌بندی سنی کرده که در توضیحات بازی اطلاعات جدیدی از آن را نیز ارائه می‌دهد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی Far Cry: Primal اخیرا توسط سیستم رده‌بندی سنی ESRB به دلیل خشونت بالا و وجود خون برای افراد بالای ۱۷ سال درجه‌بندی سنی شده است. با این حال این سیستم درجه‌بندی سنی اطلاعات جدیدی نیز از آن منتشر کرده که می‌توانید متن کامل آن را در ادامه بخوانید:

Far Cry: Primal یک بازی اکشن است که گیمر‌ها در آن نقش شخصیت تاکار را بازی می‌کند. وی یک شکارچی است که سعی دارد قبیله‌اش را مجددا به روز‌های شکوهش برگرداند. زاویه دید بازی اول‌شخص است و مراحل بازی شامل دنبال کردن و شکار کردن حیوانات، جمع‌آوری منابع، مبارزه با قبایل دیگر می‌شود. به‌علاوه گیمر‌ها از سلاح‌هایی مثل نیزه، تیر و کمان و چوب‌دستی برای شکست دادن دشمنان استفاده می‌کنند و همچنین برخی مراحل به شکل مخفی‌کارانه انجام می‌شوند.

همچنین در بازی صحنه‌های خشن زیادی دیده می‌شوند. برای مثال در بخشی یکی از شخصیت‌ها در حال سوختن در آتش است و در قسمتی دیگر تاکر در حال سوراخ کردن جمجمه یک مرد است! به‌علاوه در بازی اجساد تکه تکه شده زیادی را مشاهده خواهید کرد که ممکن است سر، دست یا گوش نداشته باشند!

با استناد به توضیحات سازمان ESRB، به نظر می‌رسد که در Far Cry: Primal شاهد صحنه‌های خشن زیادی خواهیم بود. این بازی که توسط استودیو مونترئال یوبی‌سافت در دست ساخت است، در تاریخ ۴ اسفند ۹۴ برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 و در تاریخ ۱۱ اسفند ۹۴ هم برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و یوبی‌سافت چندی پیش اعلام کرد که از موفق بودن این بازی مطمئن است.

نظرات خود را در مورد خشونت بالای بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده