نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

بازی های رایگان ماه ژانویه سرویس Games With Gold ایکس‌باکس مشخص شدند

امروز مایکروسافت از لیست بازی‌هایی که قرار است در ماه ژانویه و با سرویس Games With Gold به صورت رایگان برای مشترکین گلد ایکس‌باکس لایو در دسترس قرار بگیرند، رونمایی کرد. با زومجی و مشاهده لیست این بازی‌ها همراه باشید.

مایکروسافت، امروز از لیست بازی‌‎های رایگان مشترکین گلد سرویس ایکس‌باکس لایو در ماه ژانویه رونمایی کرد. بر طبق گفته این کمپانی، کاربران کنسول ایکس‌باکس وان می‌توانند بازی Killer Instinct: Season One Ultra Edition را در این ماه به صورت رایگان تجربه کنند. این بازی تمام شخصیت‌های فصل اول مجموعه Killer Instinct را در خود دارد و علاوه بر این، دارای لباس‌ها و آیتم‌های اضافه زیادی است. نسخه اصلی‌ بازی نیز که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده بود، در این بازی با نام Killer Instinct Classic قابل بازی است. از اواسط ماه نیز بازی Zheros، که یک بازی co-op است، رایگان خواهد شد.

کاربران کنسول ایکس‌باکس 360 می‌توانند در این ماه بازی رانندگی‌ Dirt Showdown را در ۱۵ روز اول ماه به صورت کاملا رایگان تجربه کنند. در نیمه دوم ژانویه، کاربران این کنسول به بازی Deus Ex: Human Revolution به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت.

در انتها می‌توانید برنامه کامل بازی‌های رایگان این ماه و این که تا چه زمانی‌ می‌توانید آنها را به صورت رایگان تجربه کنید، مشاهده کنید:

نظر شما درباره بازی‌های رایگان این ماه ایکس‌باکس چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده